SONY AG9

  • פותח הנושא פותח הנושא איתי ו.
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

איתי ו.

חבר משקיען
הודעות
2,018
מעורבות
299
נקודות
83
שלום,

מזה זמן אני שוקל לרכוש מסך חדש...
בתערוכה ראיתי את ה- AG9.
בדגם זה המסך הוא גם הרמקול. המסך הוצג על הסטנד שמגיע עם המסך.
אהבתי גם את המסך וגם את הצליל. נראה שזה המסך בשבילי.
יש לי 2 שאלות:
הראשונה - מבחינת סאונד - אם אני תולה את המסך על הקיר האם הצליל יפגע? לא חושב שבחנויות ניתן יהיה לבדוק סוגיה זו.
השניה - מחיר- מסך 65 אינטש עולה כ-16K, למה מסך 75 עולה 35K ???!!! (עד כדי כך קשה למצוא פלטה תקינה בגודל כזה)?
 

שלום,

מזה זמן אני שוקל לרכוש מסך חדש...
בתערוכה ראיתי את ה- AG9.
בדגם זה המסך הוא גם הרמקול. המסך הוצג על הסטנד שמגיע עם המסך.
אהבתי גם את המסך וגם את הצליל. נראה שזה המסך בשבילי.
יש לי 2 שאלות:
הראשונה - מבחינת סאונד - אם אני תולה את המסך על הקיר האם הצליל יפגע? לא חושב שבחנויות ניתן יהיה לבדוק סוגיה זו.
השניה - מחיר- מסך 65 אינטש עולה כ-16K, למה מסך 75 עולה 35K ???!!! (עד כדי כך קשה למצוא פלטה תקינה בגודל כזה)?

לגבי איכות הסאונד, היא לא אמורה להיפגע.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור