Sony 46HX800 יש המלצות ?

  • פותח הנושא פותח הנושא moshet
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

moshet

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
לא הצלחתי למצוא כאן תגובות לגביה, אשמח לשמוע חוות דעת..

אגב, בערכת ה- 3d/blueray של ישפאר (נגן+משדר+2 משקפיים) מישהו יודע איזה רכיבים (דגמים של נגן ומשקפיים) כלולים ?

תודה מראש !
 

אחרי כמעט חודש שימוש עמדתי להיכנס אתמול לכתוב חוות דעת עליה (מאוד חיובית) אבל אתמול בצהריים שמתי לב לקבוצה של פיקסלים שרופים (כמה כהים וכמה בהירים, משהו שנראה כמו חרק על המסך)... אז עכשיו התחילה סאגה, אני מקווה שמאוד קצרה ויעילה, עם ישפאר.

אמור להגיע טכנאי לבדוק האם מדובר בפגם במסך או בנזק פיזי שנגרם לו...
צפו לעדכון על המסך ועל השרות של ישפאר.
 
ראיתי בחנות מתמחה את ה-HX800 ליד ה-NX710 ולא הצלחתי לראות הבדלים באיכות התמונה... SD או HD. לא אני ולא חבר שלי שהיה איתי. אז הלכתי על ה-NX710, הזולה יותר.
חבילת הבלו-ריי/תלת מימד שסיפקו לי ישפאר כללה נגן BDP-S480 וצמד משקפי תלת-מימד TG-BR200.

בהצלחה עם השירות של ישפאר... מאיפה קנית את המסך?
 
קניתי באקשן שופ בפ"ת, המחיר (כולל זרוע מתכווננת, משדר ושני זוגות משקפיים) יצא זול יותר מכל אתר או חנות אחרת.

אגב, ה- hx800 זולה יותר מה- nx710, אני לא חושב שאפשר להבחין בהבדלים נראים לעין בתמונה, ל- 710 יש כמה פונקציות (כמו widgets) שאין ב- hx800.

מקווה שיילך איתם חלק, יש לי הרושם שישפאר של היום מבחינת רמת השירות זה לא כמו פעם אבל נחכה עד ראשון ונדע.
 

אני ראיתי את אחותו הגדולה HX810 ואכן יש הבדלים די ניכרים לעין ביניו לבין 800 בעיקר בתלת מימיד בSD ובHD שהתמונה יותר טבעית ונעימה לעין ודיוק צבעים טוב יותר בקשר לHX800 וMX710 לא ראיתי את שתהם אחד ליד השני לכן לא יכול לתת חוות דעת אני יכול רק לומר שאלו מסכים מציוניום
 
עדכון, ביקר טכנאי של ישפאר בדק, דיבר בטלפון עם מי שדיבר והחליטו להחליף לחדשה...
נמשיך לעדכן.

כולם מתעסקים במספרים של הדגמים וכמה שחורה התמונה (ודי משוכנעים שתקלות כבר לא קורות) קורות, אבל צריך לקחת בחשבון גם את עניין השרות.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור