sony 46CX520 או philips 46pfl5605

  • פותח הנושא פותח הנושא SweeT EviL
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

SweeT EviL

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
למרחק של 2.8-3 מטר

הרוב תכני HD, קצת משחקים ו-HOT

אני די נעול על שניהם ושניהם נראו לי סבבה.

יש למישהו דעה למה ללכת על אחד ולא על השני?

תודה!
 

בהצלחה עם המסך....
תן בקרות+תמנות עם תיכול כמובן(:
 
לכל אחת מהטלביזיות סגנון תמונה שונה לחלוטין.
תקנה את זו שאתה הכי אוהב, תן עדיפות לזמן אחריות!
 

בהצלחה עם המסך לא יצא לי לפגוש אותו הוא חדש לא?
 
לא ממש, הוא מאיזור אפריל-מאי בארץ ממה שאני יודע
 

יש לכם מושג איך אני מכייל אותו?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור