LCD Sony 42EX410BAEP

  • פותח הנושא פותח הנושא daphne86
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

daphne86

חבר אתר
הודעות
13
מעורבות
0
נקודות
0
מישהו מכיר את הדגם הזה? קרא ביקורת? סה"כ לפי הספקס שלה היא נראית טלויזיה לא מהעולם הזה. אך לא מצאתי ביקורת בכלל באינטרנט.
אשמח לשמוע.
דפנה.
 

לא להתקרב !

מדובר בניסיון ראשוני של סוני להכניס למסכים שלהם פאנל IPS
הביקורות אומרת שהיא ממש גרוע ביחס לדגמים האחרים של סוני
עדיף ללכת על 40"
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור