D daphne86 חבר אתר הודעות 13 מעורבות 0 נקודות 0 1/11/11 #1 מישהו מכיר את הדגם הזה? קרא ביקורת? סה"כ לפי הספקס שלה היא נראית טלויזיה לא מהעולם הזה. אך לא מצאתי ביקורת בכלל באינטרנט. אשמח לשמוע. דפנה.
מישהו מכיר את הדגם הזה? קרא ביקורת? סה"כ לפי הספקס שלה היא נראית טלויזיה לא מהעולם הזה. אך לא מצאתי ביקורת בכלל באינטרנט. אשמח לשמוע. דפנה.
א אלוו ב. חבר אתר הודעות 26 מעורבות 0 נקודות 0 2/11/11 #2 לא להתקרב ! מדובר בניסיון ראשוני של סוני להכניס למסכים שלהם פאנל IPS הביקורות אומרת שהיא ממש גרוע ביחס לדגמים האחרים של סוני עדיף ללכת על 40"
לא להתקרב ! מדובר בניסיון ראשוני של סוני להכניס למסכים שלהם פאנל IPS הביקורות אומרת שהיא ממש גרוע ביחס לדגמים האחרים של סוני עדיף ללכת על 40"