sony 32u3000, חוות דעת

  • פותח הנושא פותח הנושא d.k.
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

d.k.

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

אשמח לשמוע חוות דעת על דגם הזה.
האם יש הבדלים משמעותיים בין u3000 לp3000?
האם טלוויזיה כזו יכולה להספיק לסלון לא גדול?
העלות של הטלוויזיה היא 4000 ש"ח, מה שנראה
כמו עסקה משתלמת, אבל עכשיו אני קצת מתלבט...

תודה,
 

מה מרחק הצפייה מהמסך?
 
2.5-3 מטר בערך.
 
נערך לאחרונה ב:
ראיתי כאן בפורום שp3000 זה הדגם שממליצים עליו,
השאלה האם יש הבדלים משמעותיים,
חוץ מקונטרסט דינמי יותר גבוה 1:8000 לאומת 1:7000
וחיבור s-video שלא קיים בu3000?
 

לי יש את דגם הP, טלויזיה מצוינת.
יחד עם זאת, בחדרי, מרחק הצפייה עומד על 2.5-3 מטר והיא קטנה מדי לטעמי.
בדיעבד, הייתי לוקח את ה-40''.
 
שכחת את ההבדל ה"קטן" במחיר במעבר מ 32 ל 40 אינטצ
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור