M mosheserilev חבר מתחיל הודעות 1 מעורבות 0 נקודות 0 12/11/08 #1 האם משהו יכול לעזור לי להחליט איזה טלויזיה יותר טובה , SONY 32L4000E או HITACHI L32A02A ? בתודה מראש .
האם משהו יכול לעזור לי להחליט איזה טלויזיה יותר טובה , SONY 32L4000E או HITACHI L32A02A ? בתודה מראש .
זורו44 אוהב את התחום הודעות 229 מעורבות 0 נקודות 16 12/11/08 #2 אני הייתי הולך על הסוני ,בגלל פונקצית הSMART הדגם היחיד שהנשים שם לא מעוותות ושמנות. בהיטאצי יש מנגנון עוד יותר אוטומאטי ,אבל שם בשידוריי 16/9 האנשים נהיים ארוכים ורזים.
אני הייתי הולך על הסוני ,בגלל פונקצית הSMART הדגם היחיד שהנשים שם לא מעוותות ושמנות. בהיטאצי יש מנגנון עוד יותר אוטומאטי ,אבל שם בשידוריי 16/9 האנשים נהיים ארוכים ורזים.