sony או hitachi

  • פותח הנושא פותח הנושא mosheserilev
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

mosheserilev

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
האם משהו יכול לעזור לי להחליט איזה טלויזיה יותר טובה , SONY 32L4000E או HITACHI L32A02A ? בתודה מראש .
 

אני הייתי הולך על הסוני ,בגלל פונקצית הSMART
הדגם היחיד שהנשים שם לא מעוותות ושמנות.
בהיטאצי יש מנגנון עוד יותר אוטומאטי ,אבל
שם בשידוריי 16/9 האנשים נהיים ארוכים
ורזים.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור