H han98 חבר אתר הודעות 30 מעורבות 0 נקודות 0 30/10/07 #1 בטלוזייה שלי (lcd) ניתן להגדיר בהגדרות התמונה sharpness מ-0-10. ברירת המחדל היא0. מה הכי כדאי להגדיר ? או לא לגעת ? תודה
בטלוזייה שלי (lcd) ניתן להגדיר בהגדרות התמונה sharpness מ-0-10. ברירת המחדל היא0. מה הכי כדאי להגדיר ? או לא לגעת ? תודה
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 30/10/07 #2 זה תלוי בטעמך האישי: ככל שאתה מעלה את הערך, התמונה מתחדדת יותר ונהיית פחות חלקה ורגועה לעין. הכי פשוט זה לשחק בהגדרות ולהיווכח בעיניים.
זה תלוי בטעמך האישי: ככל שאתה מעלה את הערך, התמונה מתחדדת יותר ונהיית פחות חלקה ורגועה לעין. הכי פשוט זה לשחק בהגדרות ולהיווכח בעיניים.