M MaTaN-B חבר מתחיל הודעות 3 מעורבות 0 נקודות 0 24/3/09 #1 איך הטלוויזיה Sharp LC37D44E ? שווה לקנות אותה ב4600 + התקנה משלוח והכל. 3 שנים אחריות. שראיתי אותה לעומת טלוויזיות אחרות היא נראתה לי הכי טוב, הכי איכותי ומשתלם. אז מה אתם אומרים?
איך הטלוויזיה Sharp LC37D44E ? שווה לקנות אותה ב4600 + התקנה משלוח והכל. 3 שנים אחריות. שראיתי אותה לעומת טלוויזיות אחרות היא נראתה לי הכי טוב, הכי איכותי ומשתלם. אז מה אתם אומרים?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 25/3/09 #2 לפי מה שידוע לי, דגם זה מיוצר ביפן, כמו כן, יש לו חיבורי סקארט שזה יתרון עם ממיר רגיל. אם אהבת את התמונה, לך על זה.
לפי מה שידוע לי, דגם זה מיוצר ביפן, כמו כן, יש לו חיבורי סקארט שזה יתרון עם ממיר רגיל. אם אהבת את התמונה, לך על זה.