LCD Sharp LC37D44E

  • פותח הנושא פותח הנושא MaTaN-B
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

MaTaN-B

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
איך הטלוויזיה Sharp LC37D44E ?
שווה לקנות אותה ב4600 + התקנה משלוח והכל. 3 שנים אחריות.
שראיתי אותה לעומת טלוויזיות אחרות היא נראתה לי הכי טוב, הכי איכותי ומשתלם.

אז מה אתם אומרים?
 

לפי מה שידוע לי, דגם זה מיוצר ביפן, כמו כן, יש לו חיבורי סקארט שזה יתרון עם ממיר רגיל.
אם אהבת את התמונה, לך על זה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור