LCD Sharp 40 LE810E בעיה לאחר שדרוג תוכנה

  • פותח הנושא פותח הנושא teliran
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

teliran

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לפני כחודש התחדשתי במסך של שארפ מדגם le810e, לאחר כמה שבועות עדכנתי גרסת תוכנה חדשה לטלוויזיה שהעדכון היחיד בה הוא שהיא מבטלת את הדיליי בעת חיבור כונן USB חיצוני. ואכן בעיה זו נפתרה אך גיליתי שבעיה חדשה צצה והמסך משום מה אינו מצליח לקרוא אף קובץ SRT כתוביות , מה שבוודאות היה אפשרי לפני העדכון. כמו כן הכתוביות היו בשפה עברית.
את עדכון התוכנה הורדתי מכאן:
http://www.sharp-cee.com/cps/rde/xc...roduct_details.htm?product=LC40LE810E&cat=111

כעת רציתי לדעת אם מישהו נתקל באותה תופעה? ומה אפשר לעשות הלאה על מנת לתקן זאת?
והאם יש טעם בפנייה ליבואן על פגיעה בחווית צפיה או משהו מסוג הזה?
אשמח מאד אם תעזרו לי
תודה
 

בוודאי שיש טעם בפניה לשירות הלקוחות של היבואן בנושא תמיכה טכנית בעדכון תוכנה.
 
למרות, שכפי שאנחנו לומדים בתקופה האחרונה פה בפורום, רוב היבואנים לא רואים בעין יפה אנשים שמעדכנים את גירסאות התוכנה בטליוויזיה שלהם.
 
למרות, שכפי שאנחנו לומדים בתקופה האחרונה פה בפורום, רוב היבואנים לא רואים בעין יפה אנשים שמעדכנים את גירסאות התוכנה בטליוויזיה שלהם.

אתה יכול להרחיב? מה זאת אומרת?
ראלקו ינפנפו אותי מהאחריות אם ידעו שעדכנתי בעצמי גרסת תוכנה חדשה למוצר שלהם?
 

היו הרבה גולשים בפורום שטענו שהיבואנים באו אליהם בטענות על כך שעידכנו את הגירסה. אבל אל תדאג זה לא יפגע לך באחריות.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור