SHARP 32WD1E VS Samsung LA32R81B

  • פותח הנושא פותח הנושא TASCAM
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

TASCAM

אוהב את התחום
הודעות
52
מעורבות
0
נקודות
0
SHARP 32WD1E VS Samsung LA32R81B
לחדר שינה צפיה 99 אחוז ב YES
1 אחוז DVD-DIVX.

איזו מומלצת יותר ולמה (איכות תמונה, חיבורים, איכות שמע, תאימות לשלט של YES וכ"ו)
?
 

לפי סקירות שראיתי לשארפ יש כניסת scrat ולסמסונג אין.
cnet נותנים לסמסונג ציון גבוהה אך יש ביקורות גולשים שמתלוננות על סאונד גרוע מהרמקולים.
 
חיבורים אפשר לברר בקלות במפרט היצרן, אכן קיום כניסת סקארט יכול להוות יתרון בחיבור לממיר.
לגבי איכות תמונה, קשה להמליץ כל עוד לא ראינו את שני המסכים אחד ליד השני.
תאימות לשלט של YES מבחינת קודים? לדעתי לא אמורה להיות בעיה היות ומדובר בדגמים של יצרנים מוכרים.
 
לי יש סמסונג כזו, אז אני יכול להעיד רק עליה:

לגבי איכות סאונד, אני לא נתקלתי בשום בעיה, רמקולים מצויינים. איכות התמונה מצויינת לטעמי, למרות שהיא לא באה לידי ביטוי בשידור טלוויזיה, אלא בעיקר ב-DVD וכו'. מבחינת חיבורים - אין סקארט, שזה חיסרון מסויים - אבל יש 3 חיבורי HDMI, שכנראה בראייה קדימה יהיו שימושיים. (בנוסף יש S-VIDEO, קומפוזיט, VGA וקומפוננט).

אגב, לאחד מהם חיברתי את כרטיס המסך שלי - התמונה דרך המחשב פשוט מעולה.

לסיום, פרט קטן ולא תמיד חשוב - היא ממש יפה..אתה יכול לדחוף אותה בשקט לחדר השינה - אשתך לא תתלונן, עיצוב ללא דופי.

נ.ב. - יש תמיכה לשלט הכסוף של יס.
 

בנושא הסאונד

אני מעולם לא יחסתי לזה חשיבות כי אצלי הממיר מחובר למערכת הקולנוע הביתית . בקשר לחברה , ממה שאני יודע שארף הם מספר אחת במסכי LCD , תקנו אותי אם אני טועה
 
זה לא מדוייק לומר שחברה X היא מספר אחד מוחלט בתחום הזה, תמיד יש דגמים מוצלחים יותר ופחות.
 
אני מכיר לפחות 10 אנשים שיגידו לך ששארפ הם לא מוצלחים, וגם 10 אנשים שיגידו שטלויזיות של סמסונג הן זבל - דעות יש בלי סוף. שתי החברות מכובדות ללא ספק, ובסופו של דבר צריך לבחון כל דגם לגופו, והמבחן מאוד תלוי בטעם אישי.

בזמנו אני השוותי בין סמסונג, שארפ ועוד כמה מסכים, ובסופו של דבר אהבתי את הסמסונג יותר - למרות שחבר טוב שלי שהיה נוכח במעמד (ואני מאוד מעריך את דעתו) דווקא לא הסכים איתי והעדיף משהו אחר (אני מתנצל, לא זוכר איזה דגם).בקיצור - יש לגשת לחנות ולראות.
 

בהחלט תומך בכך (Y)
 
האים גם השראפ ניתמכת על על ידי השלט של YES ?
בטלויזיה בלבד מי יותר מדלגת על בעיות איכות השידור בארצנו ? במיוחד בערוצים שהם לא ערוצי הסרטים.
 
מי שמדלג יותר טוב הם מסכי פלזמה בד"כ...
 

אני מחזיק ב-R81 ועוצמת הקול חלשה לטעמי
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור