sennheiser momentum true wireless 4

  • פותח הנושא פותח הנושא 972lior
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

972lior

אוהב את התחום
הודעות
283
מעורבות
153
נקודות
43
מאז הגרסה הראשונה של סינהיייזר אני איתם, החלפתי לדור 3, לצערי אבדה לי אחת, אני מחפש יורש בכל מחיר.
אני מפספס אוזניה אחרת, טובה יותר? בעיקר מבחינת סאונד, כמה שאפשר...
 

יש לb&o אוזניה לא רעה בכלל,
יש גם את הnoble fokus mistiq
 
אם כבר הזכרת את B&O, אז ממש בקרוב יש להם אירוע לעיתונאים, בו יוצגו האוזניות החדשות עליהן כתבנו כאן
אם חשוב לך עיצוב כזה, שווה להמתין מעט.
 

מבחינת סאונד יש שדרוג או שזה רק ענין עיצובי?
 
הי @stam
כפי שציינתי, מדובר בעיצוב בלבד.
מדובר באותו הציוד שסקרתי כאן בעבר
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור