Screen mirroring עם smart tv

  • פותח הנושא פותח הנושא אלפוס
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אלפוס

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
0
נקודות
1
שלום.
ברשותי טלויזיה 60j6200 של סמסונג ומכשיר סלולר של סמסונג מסוג s5 גרסת קיטקט 4.4.2.
לא מצליח לבצע 'שיקוף מסך'.
מקבל הודעה לאחר כל ניסיון חיבור של ''...ביצוע screen mirroring נכשל''.
ניסיתי את כל מה שהרשת מציעה: הורדת patch, הסרת כרטיס זכרון, חיבור לאותה רשת wifi (למרות שאין צורך) ועדין לא מצליח.
הטלויזחה מחוברת בקו ישיר לאינטרנט ןעובדת מצויין. מכשיר אחר (s4) מבצע ''שיקוף'' ללא כל בעיה.
רעיונות?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור