SCART to Y-U-V component ממיר או סתם כבל?

  • פותח הנושא פותח הנושא nadavmm
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

nadavmm

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

מהכתבה שנמצאת באתר עולה כי נדרשת תיבה (אלקטרוניקה) בכדי להמיר אות מ- SCART ל-componenet.

בשיטוט קצר ב-EBAY מצאתי כבל ממיר ללא קופסת אלקטרוניקה בעלות זניחה - 18$.

מאחר וציינתם שהמחיר אמור להיות 1000 ש"ח, זה נראה לי קצת חשוד.

האם זה יעבוד בחיבור ממיר YES רגיל ל LCD עם כניסת קומפוננט.

תודה,

נדב.

להלן מספר המכירה ב-EBAY
Item number: 310109733546

הקישור היה ארוך מדיי...
 

מדובר אכן בכבל שמעביר מסקארט אל קומפוננט.
הבעיה היא שהממירים הרגילים בארץ ( YES או HOT) אינם מוציאים אות קומפוננט אלא RGB דרך הסקארט ולכן נדרשת המרה בדרך.
 
נערך לאחרונה ב:
סתם מתאם פסיבי מסקארט אל קומפוננט לא יעבוד בארץ.
צריך מתאם אקטיבי שמשנה את האות (כמו טרנסקודר).
 

---
 
נערך לאחרונה ב:
במחיר של טרנסקודר טוב (אלף שקל)
כבר עדיף לקחת YES HD, או בתוספת קטנה להתפנק עם MAX HD
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור