V vad_sh123 חבר אתר הודעות 48 מעורבות 0 נקודות 0 7/3/09 #1 יש לי PAVASONIC PV 80 ו-PIONER 410 DVD תכנים DIVX איך עדיף לחבר דרך HDMI או SCART גם תמליצו בבקשה דגם של כבל לא יקר ואיכותי נערך לאחרונה ב: 7/3/09
יש לי PAVASONIC PV 80 ו-PIONER 410 DVD תכנים DIVX איך עדיף לחבר דרך HDMI או SCART גם תמליצו בבקשה דגם של כבל לא יקר ואיכותי
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 7/3/09 #2 עדיף HDMI אין צורך להשתגע בתקציב, רכוש כבל בחנויות קולנוע ביתי במחיר ממוצע (100-200 ש"ח, תלוי גם במרחק).
עדיף HDMI אין צורך להשתגע בתקציב, רכוש כבל בחנויות קולנוע ביתי במחיר ממוצע (100-200 ש"ח, תלוי גם במרחק).