Sansui LCT32SD

  • פותח הנושא פותח הנושא alex2
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

alex2

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לכולם,
יש לי אפשרות לקחת ב-1800 ש"ח את הדגם הזה של סנסוי
http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=RW8A003006
ראיתי אותו עובד באחד מסניפי עולם הקולנוע- לטעמי לא רע, לא חד ובהיר כמו סמסונג R71 שלידו, אבל יחסית ל-LG, טושיבה וגם שארפ שהיו שם התמונה ב-SD לא נפלה מהם באיכותה
כלל. אשמח לתגובות והצעות .
הבנתי שזה מוצר מדבקה,מישהו יודע של מי יצרן המסך עצמו?
תודה
 

אי אפשר לדעת מי היצרן המקורי, זה יכול להיות מסין או כל מקום אחר.
במחיר הזה, אם אהבת את התמונה, אז הרווחת...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור