LCD sansui 4712

  • פותח הנושא פותח הנושא elroi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

elroi

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
יש לי בבית מסך של סנסוי ובהוראות הפעלה יש אפשרות של אנדרואיד משהו כזה עם גלישה באינטרנט יש אפשרות כזאת? ואם כן מישהו יכול להסביר לי איך גולשים באינטרנט (אם זה אפשרי) כי בחוברת הפעלה זה פשוט לא מובן. תודה מראש
 

פנה לשירות הלקוחות של היבואן.
 
לא מצליח להשיג אותם

אולי מישהו מבין בזה השתמש פעם בדבר כזה יעזור לי מאוד
 
יש בכלל למסך חיבור לרשת?
 

כן זה הדגם שלי אבל לא הבנתי איך להכנס לאנדרואיד איך מפעילים את זה ובקשר לאינטרנט הבנתי שיש אפשרות של WIFI אז אני לא חושב שאני צריך לחבר קבל מהראוטר
 
אפשרות? בדרך כלל במסכים בסדר גודל של מחיר כזה או אף יקר יותר מדובר על דונגל חיצוני אשר מחברים אותו לשקע USB במסך.

בקיצור, אתה צריך לבדוק כמה דברים עם היבואן.
 

התקנת אנדרואיד וחיבור לwifi

יש לי בבית מסך של סנסוי ובהוראות הפעלה יש אפשרות של אנדרואיד משהו כזה עם גלישה באינטרנט יש אפשרות כזאת? ואם כן מישהו יכול להסביר לי איך גולשים באינטרנט (אם זה אפשרי) כי בחוברת הפעלה זה פשוט לא מובן. תודה מראש
שלום!
יש ללחוץ בשלט על מקש "source" מיד יופיע לנו מסך "מקור כניסה"
בעזרת החצים בשלט יש לרדת לטבלה השנייה ושם להיכנס ל" net"
מיד יופיע לך הכניסה לאנדרואיד...יש להתקין אותו(ארץ,שעון,תאריך)
תוך כדי ההתקנה תתבקש להתקין את האינטרנט האלחוטי...(במידה ויש ברשותך ראוטר)
הטלויזיה תזהה אותו בקלות....יש לאשר.
זהו מה שנישאר עכשיו זה להיכנס לאנדרואיד לגלוש חופשי...להוריד אפלקציות דרך
החנות האפלקציות......
בהצלחה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור