L liorbar חבר מתחיל הודעות 1 מעורבות 0 נקודות 0 1/3/09 #1 שלום לכולם, אני מעוניין לדעת מה ההבדלים בין הדגמים הבאים של LG: 37LG50FR ו-37LG53FR האם יש הבדל מהותי מלבד העיצוב החיצוני? - דבר שני, איזה מסך עדיף? הסמסונג LA37A550, או ה-LG 37LG53FR -- 80% יס מקס, 20% DVD -- תודה מראש, ליאור בר.
שלום לכולם, אני מעוניין לדעת מה ההבדלים בין הדגמים הבאים של LG: 37LG50FR ו-37LG53FR האם יש הבדל מהותי מלבד העיצוב החיצוני? - דבר שני, איזה מסך עדיף? הסמסונג LA37A550, או ה-LG 37LG53FR -- 80% יס מקס, 20% DVD -- תודה מראש, ליאור בר.
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 2/3/09 #2 אם תמצא מפרט של שני ה- LG ותעלה אותו כאן, אולי נוכל למצוא הבדלים. האם ראית את הסמסונג או ה- LG בחנות? מחוברים אל ממיר YES ?
אם תמצא מפרט של שני ה- LG ותעלה אותו כאן, אולי נוכל למצוא הבדלים. האם ראית את הסמסונג או ה- LG בחנות? מחוברים אל ממיר YES ?
D david g חבר אתר הודעות 17 מעורבות 0 נקודות 0 2/3/09 #3 ההבדל הוא ביחס הניגודיות ב- 53 יש יחס 50000 לעומת 30000 ב- 50 ,ראה באתר של ח.י. . לי יש את 50fr מרוצה ! עדיין לא ניצלתי את מלוא האפשרויות שלה . לגבי סמסונג ,שים לב לציפוי המסך המבריק עבורי זה היה שיקול מכריע למניעת השתקפויות בהצלחה דוד
ההבדל הוא ביחס הניגודיות ב- 53 יש יחס 50000 לעומת 30000 ב- 50 ,ראה באתר של ח.י. . לי יש את 50fr מרוצה ! עדיין לא ניצלתי את מלוא האפשרויות שלה . לגבי סמסונג ,שים לב לציפוי המסך המבריק עבורי זה היה שיקול מכריע למניעת השתקפויות בהצלחה דוד