SAMSUNG UN-D8000 מול UE40D8000

  • פותח הנושא פותח הנושא tomerbro
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tomerbro

חבר אתר
הודעות
19
מעורבות
0
נקודות
0
אשמח לדעת מה ההבדל בין שני המסכים הללו מלבד ארופאי ואמריקאי.

תודה
 

מה הבעיה להכנס לשני מפרטים של הטלויזיות ולראות מה ההבדלים ? חפש בגוגל
 
גם אם אראה אני לא מבין גדול בזה לכן אני מבקש עזרה פה.
 
בדקת בכלל אם האמריקאי תומך בשיטת שידור הישראלית ? זה שונה שם
 

לא אני לא מבין בזה. אזי ניתן רק לקנות גרסה ארופאית בארץ?
 
כתבו על זה מדריך באתר לפני לא הרבה זמן .
 
תודה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור