LCD Samsung ue50h6400 שאלה למי שיש את אותו דגם...

  • פותח הנושא פותח הנושא Danduli
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Danduli

חבר אתר
הודעות
14
מעורבות
0
נקודות
0
קניתי את המסך ואני רוצה לדעת כמה דברים אשמח אם תעזרו לי:
1. שאני רואה סרטים - דרך ממיר של הוט אני רואה שלפעמים יש סצנה מהירה או משהו כזה אז יש מעיין תקיעה וזה לא זז חלק . יש אפשרות אולי לשנות שהמסך יעבוד על 400hz? כי זה לא נראה לי ככה ...

2.בנוסף תוך כדי צפייה פעמים רבות בסצנות מעט חשוכות המסך עוד יותר מחשיך את התמונה עד שכמעט לא רואים כלום ובתמונות אחרות התאורה מעט משתנה תוך כדי וזה מפריע לצפייה... איך ניתן לסדר את זה ?
כבר ביטלתי את ההגדרות של הEco ושל הניגודיות הדינמית ושל תאורת תנועה . זה עדיין לא עוזר.




3.האם יש למישהו בכלל הגדרות צפייה מומלצות?


אודה לעזרה
 

תוכל להעלות צילום מסך של תפריט ההגדרות במסך שלך? (שנראה את הערכים שבחרת).
 
כמובן שיש בתוך ההגדרות של : מרחב צבעים , איזון לבן... עוד הגדרות בפנים שהם ברירת מחדל שלא שיניתי .
 

ניגודיות: תוריד ל- 80-90 במקום 100.
תבטל Motion Plus (שים על OFF).
"ניגודיות דינמית" שים על נמוך.
 
בקולנוע יש קצב פריימים של 24p ללא החלקת תנועה, זה הפריע לך עד היום?
המנגנון הזה יוצר כמה תופעות לוואי שליליות, כמו הקיטוע שציינת וגם הופעה של הילה סביב דמויות שנעות מהר.
 

בקולנוע יש קצב פריימים של 24p ללא החלקת תנועה, זה הפריע לך עד היום?
המנגנון הזה יוצר כמה תופעות לוואי שליליות, כמו הקיטוע שציינת וגם הופעה של הילה סביב דמויות שנעות מהר.
אוקיי עשיתי כמו שאמרת , עכשיו מה אני עושה עם האיזון לבן? ויש עוד הגדרות שהם משמעותיות כמו מצב סרט וכל זה...
אני בהתחלה עשיתי מה שרשום כאן:
http://reviews.lcdtvbuyingguide.com/samsung-lcd-tv/samsung-h6400-picture-settings.html

זה ביטל לי את הקטע של השחור שיש תמונה חשוכה , התמונה הייתה סבבה מבחינת איכות וצבע אבל הבעיה היא שזה היה צהוב כזה , הצבעים לא היו חיים .

המדריך ששמתי הוא לדגם h6400 של טלוויזית 55 אינצ׳ שיש לה 120hz והיא פחות טובה ,
לשלי יש 400hz
 
אז איזון לבן תשאיר על נורמל. במצב WARM הגוון השולט הוא אכן צהבהב.
 
אז איזון לבן תשאיר על נורמל. במצב WARM הגוון השולט הוא אכן צהבהב.
אוקיי הבנתי,
האיזון לבן יש פה 2 תתי נושאים : 2 נקודות ו10 נקודות
ובתוך כל נושא יש אחוזים שצריך לשנות וכל זה
כמו מה שרשום באתר שהבאתי.
 

אוקיי הבנתי,
האיזון לבן יש פה 2 תתי נושאים : 2 נקודות ו10 נקודות
ובתוך כל נושא יש אחוזים שצריך לשנות וכל זה
כמו מה שרשום באתר שהבאתי.
אז איזה הגדרות אתה ממליץ לשים שם?
 
את הכיול הזה אתה לא יכול לעשות סתם לבד. עושים את זה עם מכשיר כיול ותוכנה מיוחדת. זה משתנה מיחידת מסך אחת לשניה. אם הנתונים שהעתקת למסך נראים לך בסדר אז אוקי, אם לא אז תשאר על ברירת המחדל.
 
את הכיול הזה אתה לא יכול לעשות סתם לבד. עושים את זה עם מכשיר כיול ותוכנה מיוחדת. זה משתנה מיחידת מסך אחת לשניה. אם הנתונים שהעתקת למסך נראים לך בסדר אז אוקי, אם לא אז תשאר על ברירת המחדל.
וזה נורמלי שיש תמונה שחורה חלקה אני רואה מעיין אור לבן כזה בחלק מדפנות של התמונה
 

זו זליגת אור. תנסה להוריד קצת עוצמת BACKLIGHT.
 
זו זליגת אור. תנסה להוריד קצת עוצמת BACKLIGHT.

סבבה ,
הבעיה היחידה שמעצבנת אותי ולפי מה שראיתי באינטרנט שמעצבן גם אנשים אחרים שקנו את אותו מסך זה שכאשר יש תמונה חשוכה מאט אז זה מחשיך את כל המסך ואז קשה לראות את הכתוביות או את התמונה , התקשרתי למקום שקניתי וליבואן אבל הם משחקים אותה ראש קטן ושהם לא מודעים לזה , הם רוצים לשלוח לי טכנאי שיבוא לקחת את הטלוויזיה למעבדה ושהוא יפתח את הטלוויזיה וזה משהו שאני לא רוצה כי זה יכול להרוס יותר דברים אחרים​
 
צריך להוריד את עוצמת התאורה, עד לרמה שהבעיה פחות מורגשת, אבל התמונה לא חשוכה מדי.
 

צריך להוריד את עוצמת התאורה, עד לרמה שהבעיה פחות מורגשת, אבל התמונה לא חשוכה מדי.
אתה בעצם אומר שאני צריך לאזן את זה אבל זה יגרום לי לצפייה חשוכה יותר ...
מדוע זה צריך בכלל להיות ככה מלכתחילה??​
 
נתחיל בזה שככה וככה התאורה האחורית לא צריכה להיות עד הסוף אלה אם החדר\סלון הוא ממש אבל ממש מואר! אצלי (יש לי את הדגם 40F5000) החדר מואר בצורה בינונית ולרוב מוחשך אז זה נמצא על 15 מקסימום ומצב ECO פועל ואני מאוד מרוצה. בנוסף על כך שזה לא בריא לטווח הארוך לשים עוצמה מלא או אפילו קרובה מאוד לעוצמה מלאה את התאורה האחורית כי זה בלאי עדיך בעיניי לשים לדוגמה אם הגבולות של התאורה שלך הוא בין 1 ל20 אז לשים מקסימום 17. זה רק דעתי יכול להיות שכול המומחים פה יקפצו עלי אבל זו רק דעתי ויש בא הגיון.
 
נתחיל בזה שככה וככה התאורה האחורית לא צריכה להיות עד הסוף אלה אם החדר\סלון הוא ממש אבל ממש מואר! אצלי (יש לי את הדגם 40F5000) החדר מואר בצורה בינונית ולרוב מוחשך אז זה נמצא על 15 מקסימום ומצב ECO פועל ואני מאוד מרוצה. בנוסף על כך שזה לא בריא לטווח הארוך לשים עוצמה מלא או אפילו קרובה מאוד לעוצמה מלאה את התאורה האחורית כי זה בלאי עדיך בעיניי לשים לדוגמה אם הגבולות של התאורה שלך הוא בין 1 ל20 אז לשים מקסימום 17. זה רק דעתי יכול להיות שכול המומחים פה יקפצו עלי אבל זו רק דעתי ויש בא הגיון.
שלי על 14 , זה לא קשור כל כך
ויש לך גם את הקטע של התמונה החשוכה?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור