Y ysc אוהב את התחום הודעות 81 מעורבות 1 נקודות 8 22/3/12 #1 שלום חברים, מישהו יודע לומר האם הטלוויזיה הנ"ל היא מולטיסיסטם - ז"א, אם אני מחבר לטלוויזיה הזו DVD שבו אני מנגן DVD אמריקאי בפורמט NTSC, הטלוויזיה תידע לשדר את הסרט? כנ"ל חיבור של מכשיר Blu Ray אמריקאי? תודה.
שלום חברים, מישהו יודע לומר האם הטלוויזיה הנ"ל היא מולטיסיסטם - ז"א, אם אני מחבר לטלוויזיה הזו DVD שבו אני מנגן DVD אמריקאי בפורמט NTSC, הטלוויזיה תידע לשדר את הסרט? כנ"ל חיבור של מכשיר Blu Ray אמריקאי? תודה.