LCD Samsung UE37C5100 LED ובכלל

  • פותח הנושא פותח הנושא noamisback
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

noamisback

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם, חדש באתר ואשמח לקבל עזרה.
שוקל לקנות טלוויזית LCD-LED (כרגע יש לי טלוויזיה מהדור הישן)
קראתי קצת על הסמסמונג UE37C5100 ןמתעניין בעיקר בכלל 3 פרמטרים חשובים
1.מחיר עד 3500 שח
2.ממיר DBT בתוך הטלוויזיה (חשוב מאוד אין לי כבלים)
3.כניסת DLNA לחיבור מדיה בWIRELESS - בעזרת ALLSHARE
האם הסמסונג הזו תשרת אותי ואכן נותנת את הנתונים שציינתי?
כמו כן אם יש סייגים מדגם זה אשמח לשמוע על דגמים אחרים של סמסונג/יצרן מוביל אחר
שעונה על התנאים.
לגבי 50/100HZ אני מעדיף 50 או 100 שמאפשר שליטה ברמת האפקט.
תודה רבה וחג שמח
 

+1
D550 של סמסונג הוא מסך מציון שמשווה לC650 אני ממליץ עליו בחום הוא בכול פרמטר מעל C5000וגם במחיר זול יחיסית עסקה משתלמת מאוד
 
קח בחשבון שסמסונג לא מייצרת פאנלים בגודל 37", לכן לא תקבל פאנל S-PVA במסכי סמסונג בגודל 37". ממליץ לך להגדיל ל 40" - מה שראיתי מסדרה D550 מייבוא רשמי של סמליין ב 40" מגיע עם פאנל S-PVA של סמסונג.
 

איך הD550 בגודל 40 בשידורי טלויזיה באיכות SD ?
האם מובטח שבגודל 40 יהיה פאנל S-PVA ?
 
תודה לכולם

תודה על העזרה והטיפים :כל-הכבוד:
 
בגודל 40 לפי מיטיב ידעתי מגיע עם הפאנל האכותי של סמסונג....
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור