Samsung LED UA46C5000

  • פותח הנושא פותח הנושא kapara
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

kapara

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,

ככל הנראה אני הולך לרכוש את המסך הזה..
הדבר היחיד ש"מפריע" לי הוא המחיר היחסית נמוך שלו...
כלומר - כשאני משווה אותו למסכי LED אחרים (ואני לא מתכוון לפירמות הפשוטות) הוא זול במידה ניכרת.
השאלה שלי היא - מדוע?
מה הקאץ'?

תודה
 

גם אני בהתחלה חשבתי לקנות את המסך הזה מכיוון שיש לו סטרימר מובנה פשוט מדהים מפענח את כל סוגי הוידיאו והאדויו אך לאחר בירורים הבחנתי שבשידור טלויזיה רגיל לא HD היא ממש לא ממולצת וכאשר צפיתי במסך הזה ובlg le5500 בLG האיכות טובה יותר גם בשידורי HD וגם בשידורי SD החסרון שלה הוא שהסטרימר שלה לא מפענח אודיו מסוג DST רק DOLBY אך לזה אפשר למצוא פתרונות
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור