samsung LA40A330 או PANASONIC TX37LV80

  • פותח הנושא פותח הנושא nirp77
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

nirp77

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
זה התקציב בערך, המסך מיועד לחדר שינה למטרת סרטי DVD והרוב פלייסטיישן 3 ?
משהו יכול להמליץ לי איזה מהם . סדר גודל של אותו מחיר רק בסמסונג סדרה 3 המסך 40 אינץ לעומת ה37 של פנסוניק(lol)
 

לדעתי הפנסוניק LX80 יותר טובה תראה אותם אחד ליד השני ותשווה.
 
PANASONIC ממש מפתיעו בסדרת הLX80
ראיתי אותה השבוע ליד SHARP / PHILIPS / HITACHI והיא היתה מצויינת
לא ראיתי אותה בשידור ממיר אבל לפי מה שאני מבין זה לא כל כך משנה לך
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור