I iamadi חבר מתחיל הודעות 1 מעורבות 0 נקודות 1 7/9/16 #1 שלום לכולם, מתלבט בין שני דגמים, שימוש בסיסי רק דרך קודי. לא גיימר ולא מעמיק בפונקוציות השונות. מה ממליצים ? יתרונות חסרונות ? תודה מראש...
שלום לכולם, מתלבט בין שני דגמים, שימוש בסיסי רק דרך קודי. לא גיימר ולא מעמיק בפונקוציות השונות. מה ממליצים ? יתרונות חסרונות ? תודה מראש...