Samsung D5000 - כתוביות בעברית

  • פותח הנושא פותח הנושא twick
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

twick

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם
התחדשתי בLED 40 של סמסונג D5000
הכל טוב ויפה אבל העברית מופיעה הפוך

מישהו עם מסך דומה? עברית עובדת?
מישהו נתקל בבעיה דומה עם מסך סמסונג אחר?
מישהו?

מקור המכשיר הוא י.שלום מידוענו, אחרי הבטחות אין ספור של המוכר שעברית חיה ובועטת.
ניסיתי לחפש עדכון קושחה בסמסונג ישראל, אולם המכשיר כנראה חדש ועדכון אין.

מישהו יודע אם העידכונים באתר של סמסונג ישראל כוללים עברית או שמדובר בקושחה סודית של סמליין שאינה מתפרסמת?

רב תודות
 

כי זה רק היבואן הרשמי מיניליין נותן עברית מלאה
 
אתה יכול להוסיף תמונה ? מה מקור הסרט ?
 
במכשיר לא של סמליין, העברית הפוכה זו עובדה.
לא מאמין שתצליח להניח את היד על הקושחה של סמליין.
כפי הנראה תצטרך להפוך את העברית כמו במכשירי הDVD הישנים (פייוניר DV470)לדוגמא
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור