samsung a450 - 42 פלזמה

  • פותח הנושא פותח הנושא הפרסי
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

הפרסי

חבר אתר
הודעות
31
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לחברים,

רציתי לשאול את דעתכם על המסך הנ"ל ?

מרחק בסלון 3.5 מטר
צפייה - YES 70%
DVD-30%

אמור לקבל אותו לקראת יום שלישי !

האם יש צורך בכיול ? במידה וכן כיצד עושים זאת ?

האם יש צורך בהרצה ? במידה וכן כיצד לעשות זאת ?

אשמח לקבל חוות דעת על המסך באופן כללי ?

החנויות ברשתות מציעות את LCD וטוענים שמסך הפלזמה זו כבר טכנולוגיה ישנה ?

בכל זאת החלטתי ללכת לחנויות פרטיות מתמחות והם דווקא הציעו ללכת על פלזמה !

נקווה שלקחתי החלטה טובה?

אשמח לשמוע אתכם:)
 

תתחדש, הסר דאגה מליבך, עשית החלטה נבונה (בהתאם לשימושים שלך).
כיול אכן ישפר את התמונה, מוזמן לקרוא את מדריך כיול מסך באתר.
 
האם יש צורך בהרצה ? במידה וכן לכמה זמן ? הבנתי שצריך להוריד את הניגודיות / בהירות / צבע לפחות מ 50% ואז לתת למסך כך איזה 100 שעות........

האם זה נכון ? לגבי הכיול, ראיתי את ההמצלה על הורדת הקובץ לDVD ואז לעשות זאת האם זה נכון לגבי המסך שרכשתי ?
אשמח לשמוע
ותודה על התשובה
 
אכן רצוי במקרה שלך לנהוג כך "בעדינות" במאה השעות הראשונות.
הכיול נכון גם לגבי המסך שלך.
 

ליאור שלום, קיבלתי את המסך בשעה טובה ואני רוצה לדעת לפני שאני עושה את הכיול מהדיסק שנתתם באתר.

האם לא צריך לבצע הרצה למסך לפני הכיול ? האם לעשות את הכיול ורק לאחר מכן את ההרצה ? במידה וכן לעשות הרצה כיצד או איך לעשות זאת ?

תודה רבה
 
תתחדש!

את הכיול מבצעים לאחר תקופת ההרצה.

ב-100 השעות הראשונות, אל תעבור 50% בפרמטרים של בהירות וניגודיות. אם אתה רוצה "להחמיר", אז תוריד יותר, אפילו לרמה של 30%.
כמו כן, צפה רק בתכנים שמופיעים על כל המסך (בלי פסים - שוליים שחורים למעלה / מטה).
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור