samsung 59 pn d8000 vs d7000 vs d6500

  • פותח הנושא פותח הנושא yuvalg
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yuvalg

חבר אתר
הודעות
33
מעורבות
2
נקודות
8
שוקל לרכוש פלזמה 59" של סמסונג (ביבוא אישי מחו"ל).

אני מתלבט בין הדגמים d8000, d7000, d6500.

חשוב לי בעיקר להבין האם יש הבדל ביכולת עיבוד התמונה של המסכים.
 

יש הבדל מסויים, אבל זה מסוג הדברים שאתה צריך לראות בעין בכדי להחליט כמה ההפרש שווה לך בכסף.
יש הבדל גם בציפוי הקדמי שקשור לענין ההשתקפויות ושחור.
 
ליאור , חיפשתי ללא הצלחה אתר של סמסונג שמציג מפרט של כל הדגמים באופן שמאפשר השוואה בינהם.

ד"א באופן תמוהה למרות שסמסונג אחת משתי היצרניות המובילות בפלזמות, סמליין בחרה שלא להביא אף מסך משמעותי למעט ה-D8000 64 שהוא ללא ספק מסך מדהים אבל התמחור בהתאם.
 
למה אתה לא שוקל להביא את D8000 הLED גודל 65 מחול לפי מה שראיתי הוא מסך מדהים מכול הבחיניות גם מבחינה עיצובית וגם מבחינת איכות לפי דעתי הוא כיום מסך הLED הטוב בעולם אולי חוץ מטושיבה Z1
 

matan ה-LED עולה כמעט כפול וללא קשר לטעמי התמונה בפלזמה טובה יותר.
 
למה שהתמונה בפלזמה טובה יותר?
הD8000 מציג תמונה הרבה יותר חיה וחדה על חשבון השמירה על המקור אבל יש לו יחס קונסטרט גבוה במיוחד שנותן לו איכות נפלא... פקצרים רבים ושחור כמעת אבסלוטי מתי שהוא פוגש אוביקט שחור הוא מכבה לגמרי את כול הנרות ויש לו אפשרות לשלוט על 250-300 אזורים לעומת D7000 שהשליטה הרבה פחות טובה קיוצר מסך מציון ואני לא יודעע למה תחושב שאחיו הפלזמה טוב ממנו אני מבין שיש הרבה דיבורים שיש לו ענעניות וזליגות אור כמובן שאני לא פגשתי במסך עם בעיות כאלו ועם תעשה חיפוש ברשת יש הרבה סרטונים שמפגשים אותו עם רקע שחור ואין שום ענענות או זליגות אור והשחור הוא שחור משחור.אין טוב ממראה ענים אני מזמן לא קורא בקרות כי לטעמי זה ענין אישי של הכותב כנראה עם מתחברים יותר לאיכות של הפלזמה ואני הפך...
 
שלום
אני נעלתי על 59D550 מארצות הברית , האם יש לך מידע באם יש בעיית התאמה לישראל
כיסוי 50-60MHZ , 110-220V
בברכה
צביקה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור