samsung 40A450-המלצות..?

  • פותח הנושא פותח הנושא jetlag
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

jetlag

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
לאחר סקר שוק מקיף וצפייה ולא מעט מסכים הגעתי למסקנה כי הדגם הזה של סאמסונג המכונה באתרים המקצועים "דגם כניסה" ל HD מציע יחס של תמורנ/מחיר טוב ביותר.האם מישהו כאן רכש טלויזיה זו לאחרונה ויכול קצת לתת המלצתו מניסיון אישי בייחוד על איכות הרמקולים ועל רמת השידור בשידורי טלויזיה רגילים כלומר SD//.?
כמו כן אני צופה ממרקח של 2.85 מטר קון איורי-האם אינץ 40 נראה גדול מידי וצריך 37..?
 

כתבת שצפית בלא מעט מסכים, האם הכוונה היא להשוואת הסמסונג למסכים אחרים כשהם מחובר אל ממיר HOT או YES ?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור