SAMSUNG 226BW

  • פותח הנושא פותח הנושא TEST120
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

TEST120

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
א. כיצד יודעים איזה מסך יש לי? S, C או A
(אין רישום בתוית ובתפריט קיבלתי
M-ME22HDCDB-1002
Cheksum: 38DC
ב. האם יש אפשרות מעבר ל- 4:6? לא מצאתי בתפריטים

תודה
 

א. בשלב מסויים, סמסונג הפסיקה לציין את סוג הפאנל (בגלל כל הענין שהתעורר), אין את זה יותר בתפריט.
ב. לא מכיר אפשרות כזו
 
א. בשלב מסויים, סמסונג הפסיקה לציין את סוג הפאנל (בגלל כל הענין שהתעורר), אין את זה יותר בתפריט.
ב. לא מכיר אפשרות כזו

תודה על התשובה המהירה. שאלה נוספת:

אם לא ניתן לעבוד במוד 4:3 כיצד מעבדים למשל תמונות רגילות (בלי הדמויות ייראו שמנות ונמוכות) וכנ"ל איך צופים בסרטים שהינם במוד wide?
 
זה כבר תלוי תוכנה או נגן וידאו בהם אתה משתמש.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור