T TEST120 חבר מתחיל הודעות 2 מעורבות 0 נקודות 0 4/10/08 #1 א. כיצד יודעים איזה מסך יש לי? S, C או A (אין רישום בתוית ובתפריט קיבלתי M-ME22HDCDB-1002 Cheksum: 38DC ב. האם יש אפשרות מעבר ל- 4:6? לא מצאתי בתפריטים תודה
א. כיצד יודעים איזה מסך יש לי? S, C או A (אין רישום בתוית ובתפריט קיבלתי M-ME22HDCDB-1002 Cheksum: 38DC ב. האם יש אפשרות מעבר ל- 4:6? לא מצאתי בתפריטים תודה
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 5/10/08 #2 א. בשלב מסויים, סמסונג הפסיקה לציין את סוג הפאנל (בגלל כל הענין שהתעורר), אין את זה יותר בתפריט. ב. לא מכיר אפשרות כזו
א. בשלב מסויים, סמסונג הפסיקה לציין את סוג הפאנל (בגלל כל הענין שהתעורר), אין את זה יותר בתפריט. ב. לא מכיר אפשרות כזו
T TEST120 חבר מתחיל הודעות 2 מעורבות 0 נקודות 0 5/10/08 #3 נכתב ע"י liorkoren: א. בשלב מסויים, סמסונג הפסיקה לציין את סוג הפאנל (בגלל כל הענין שהתעורר), אין את זה יותר בתפריט. ב. לא מכיר אפשרות כזו לחץ כדי להרחיב... תודה על התשובה המהירה. שאלה נוספת: אם לא ניתן לעבוד במוד 4:3 כיצד מעבדים למשל תמונות רגילות (בלי הדמויות ייראו שמנות ונמוכות) וכנ"ל איך צופים בסרטים שהינם במוד wide?
נכתב ע"י liorkoren: א. בשלב מסויים, סמסונג הפסיקה לציין את סוג הפאנל (בגלל כל הענין שהתעורר), אין את זה יותר בתפריט. ב. לא מכיר אפשרות כזו לחץ כדי להרחיב... תודה על התשובה המהירה. שאלה נוספת: אם לא ניתן לעבוד במוד 4:3 כיצד מעבדים למשל תמונות רגילות (בלי הדמויות ייראו שמנות ונמוכות) וכנ"ל איך צופים בסרטים שהינם במוד wide?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 5/10/08 #4 זה כבר תלוי תוכנה או נגן וידאו בהם אתה משתמש.