LCD Samaung UA32C4000 תומכת NR ?

  • פותח הנושא פותח הנושא חייםלוי
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

חייםלוי

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
הי,

רכשתי אותה, חיברתי עם VGA ורואים גרוע
האותיות ממש מעוותות ועושות כאבי עיניים

מוגדר על 1360*780 60מגההרץ

תודה,
חיים
 

אם יש לך יציאת HDMI במחשב, נסה אותה
 
יש לי רק VGA

אבל אני יכול להביא כרטיס מסך מהעבודה ולבדוק את זה

הבעיה שלי היא שקניתי אותו כבר ואני לא יודע אם החנות תקבל אותו בחזרה אם הוא לא מתאים

אין אפשרות לבדוק את זה באתר של סמסונג או משהו כזה ?

כשחיברתי עם VGA פשוט רואים רע, תוך 5 דקות מתחיל לכאוב הראש
אם בחיבור HDMI יש NR, ישר אני אראה ?

תודה על העיצות
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור