Roon neuclous

  • פותח הנושא פותח הנושא shema56
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shema56

אוהב את התחום
הודעות
190
מעורבות
12
נקודות
18
מחפש את היבואן אם קיים תודה
 

אבדוק תודה
 
אלון ניומן
054-6687660
 

תקנה nuc ותתקין roon rock. ה-nucleus הוא nuc ארוז במארז דנדש אבל מבחינת החומרה למיטב ידיעתי אין הבדל מהותי עם ה-nuc. אני לא אוהב להתלהם אבל שוק הסטרימינג הוא כר פורה לשמן נחשים משובח בימים אלו.
 
גם אני ממליץ על NUC עם Roon rock או מחשב וינדאוס או מאקב שמריצים Roon Core
אפילו שמערכות ההפעלה קצת שונות לא אמור להיות שוני בשמע.

 
ההמלצה האמיתית היא לא להשתמש ברון אבל אני מבין את אלה שלא מוכנים לוותר על הממשק.
 

מחפש את היבואן אם קיים תודה
שים לך מאק מיני ייעודי עם ROON + Tidal ולא תדע נפשך מאושר ופחות או יותר אפס תקלות.
כל סיפור עדכוני חומרה ותוכנה הופך ללא רלוונטי ואתה בעניינים כל הזמן בלי חשש מתאריך תפוגה למכשיר עצמו.
תוסיף לזה גם שלט בתצורת אייפד ובכלל תעוף לחלל ולמשם כבר לא תחזור אחורה. :אצבע מורמת
 
למה, מה הבעיה עם רון?

איכות הסאונד. זו דעה סוביקטיבית ולכן אני לא מתכוון להתווכח על הנושא, אבל אני רחוק מלהיות היחיד שמחזיק בדעה זו.
 

איכות הסאונד. זו דעה סוביקטיבית ולכן אני לא מתכוון להתווכח על הנושא, אבל אני רחוק מלהיות היחיד שמחזיק בדעה זו.
זה הכל תלוי איך ה dac מחובר ל roon
 
כיום אני משמש. במחשב נייח ורוצה לוותר עליו . אם להשתמש במיני מאק צריך גם ספק כוח של טדי שזה מייקר את החבילה וצריך מוניטור ככה שזה יוצא לא זול לעומת נוקלאוס . כיום משתמש בעיקר בסטרימינג . בנייח יש ספרייה של כמעט 2טרה. וגיבוי יש בהרד דיסק חיצוני. הדאק מחובר בכבל רשת של מלקו .לא רוצה להשתמש בכבל usb
 
נערך לאחרונה ב:
. אם להשתמש במיני מאק צריך גם ספק כוח של טדי שזה מייקר את החבילה וצריך מוניטור ככה שזה יוצא לא זול לעומת נוקלאוס .

איבדת אותי כאן. ה-nucleus בא עם ספק כח סטנדרטי. החומרה עולה (במחירי אירופה) שליש מהמחיר שהם לוקחים עליו........
קח nuc, תצמיד ספק כח לינארי ואתה משפר את ה-nucleus
 

איבדת אותי כאן. ה-nucleus בא עם ספק כח סטנדרטי. החומרה עולה (במחירי אירופה) שליש מהמחיר שהם לוקחים עליו........
קח nuc, תצמיד ספק כח לינארי ואתה משפר את ה-nucleus
לא איבדתי מחפש פתרון טוב לסטרימינג ללא usb עם אפשרות לחבר הרד דיסק חיצוני
 
בכל מקרה עדיף להסיר כל תוכנת הפעלה ולהריץ על לינוקס, הבדל משמעותי לאחר שהעברתי מwidows
 
היבואן אכן אלון ניומן,בחור מקסים.
רכשתי ממנו למעלה משנה את הנוקלוס פלוס,עובד פשוט מדהים.
מגיב במהירות רבה,מתעדכן בקלילות,הוספתי ספק חיצוני של טדי פרדו,דרך יאיר פורמן.
ניתן להוסיף הארד דיסק פנימי.
מתחבר עם כבל רשת לסווי’ץ,ומייתר את השימוש ב usb.

מעבר לכך,לא מוותר על חווית המשתמש ב roon,נשמעת לא רע בכלל,כשמשווה אותה למוזאייק של dCS,שיש לי,
אבל כל היתר,רמה אחרת לחלוטין לטעמי.
לא מחפש להיות פקיר הודי עם אוזניים של כלב ציד בריטי.
 

היבואן אכן אלון ניומן,בחור מקסים.
רכשתי ממנו למעלה משנה את הנוקלוס פלוס,עובד פשוט מדהים.
מגיב במהירות רבה,מתעדכן בקלילות,הוספתי ספק חיצוני של טדי פרדו,דרך יאיר פורמן.
ניתן להוסיף הארד דיסק פנימי.
מתחבר עם כבל רשת לסווי’ץ,ומייתר את השימוש ב usb.

מעבר לכך,לא מוותר על חווית המשתמש ב roon,נשמעת לא רע בכלל,כשמשווה אותה למוזאייק של dCS,שיש לי,
אבל כל היתר,רמה אחרת לחלוטין לטעמי.
לא מחפש להיות פקיר הודי עם אוזניים של כלב ציד בריטי.
תודה על השיתוף והמידע זה הכיוון שרציתי לשמוע
 
שים לך מאק מיני ייעודי עם ROON + Tidal ולא תדע נפשך מאושר ופחות או יותר אפס תקלות.
כל סיפור עדכוני חומרה ותוכנה הופך ללא רלוונטי ואתה בעניינים כל הזמן בלי חשש מתאריך תפוגה למכשיר עצמו.
תוסיף לזה גם שלט בתצורת אייפד ובכלל תעוף לחלל ולמשם כבר לא תחזור אחורה. :אצבע מורמת
האם אני יכול לשלוט במינימק בעזרת אייפד פרו שברשותי ולא לנטרל אותו לשימושים אחרים ואיזה הרד דיסק נייד אפשר לחבר אליו בנפח של 2 טרה
 
האם אני יכול לשלוט במינימק בעזרת אייפד פרו שברשותי
בהתייחס לכוונה ל ROON אזי התשובה חיובית - על המק מיני תתקין ROO SERVER בלבד ואת ה CLIENT על האייפד
איזה הרד דיסק נייד אפשר לחבר אליו בנפח של 2 טרה
כול דיסק חיצוני שתואם חיבור עם מק יתאים בין אם HDD או SSD, העדיפות לאחרון.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור