roon core and roon arc

  • פותח הנושא פותח הנושא shema56
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

מעניין
אצלי הוט 500 מגה ועובד על הפנים
לא מפסיק להתקע
 

לא נתקע לי גם עם הוט'',רק נקטע החיבור מהאייפד ,ואז מכבה ומדליק אותו
 
נערך לאחרונה ב:
הארכיטקטורה של השירות מביאה לתקיעות.
גם לי יש הוט 500 מגה, העניין הוא הupstream a של המודם בכבלים - התעבורה לא
סימטרית יש לך 500 לdownstream ו10 בלבד לupstream. כאן מתחילות הבעיות של הארכיטקטורה
של הקליינט של ARC. אתה צריך להזרים את המוזיקה שלך למכשיר בupstream בpipe של 10 בלבד - כי זה מה שהוט נותנים לך.
ברגע שיגיעו חיבורי הסיבים עם upstream\downstream שווה - נניח 500.500 אז הבעיה תיפטר מעצמה.
ד״א - חברת הכבלים משתמשת ברוחב הפס שהיא לא נותנת לנו כדי למכור שיחות לחו״ל - עושים עלינו עוד כסף…
אין שום עניין טכנולוגי - סתם חמדנות יתר של ספק השירות.

אם מישהו מוצא שירות עם rate סימטרי אשמח לדעת.
יום טוב.
 

מה זאת אומרת נתקע , באמצע הניגון? לי יש 200-5 ולא נתקע חוץ מאשר תקשורת עם האייפד
 
הארכיטקטורה של השירות מביאה לתקיעות.
גם לי יש הוט 500 מגה, העניין הוא הupstream a של המודם בכבלים - התעבורה לא
סימטרית יש לך 500 לdownstream ו10 בלבד לupstream. כאן מתחילות הבעיות של הארכיטקטורה
של הקליינט של ARC. אתה צריך להזרים את המוזיקה שלך למכשיר בupstream בpipe של 10 בלבד - כי זה מה שהוט נותנים לך.
ברגע שיגיעו חיבורי הסיבים עם upstream\downstream שווה - נניח 500.500 אז הבעיה תיפטר מעצמה.
ד״א - חברת הכבלים משתמשת ברוחב הפס שהיא לא נותנת לנו כדי למכור שיחות לחו״ל - עושים עלינו עוד כסף…
אין שום עניין טכנולוגי - סתם חמדנות יתר של ספק השירות.

אם מישהו מוצא שירות עם rate סימטרי אשמח לדעת.
יום טוב.
על הפנים זה עובד
רעיון טוב. ביצוע פחות.
מאמין שהם ישדרגו בעתיד
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור