roon core and roon arc

  • פותח הנושא פותח הנושא shema56
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

תשאב את המידע לנייד
יש לך אפליקציה מותקנת ואפשר לשמור בה נתונים.
בדיוק כמו ששומרים שירים לניגון offline , ישמר המטה דאטה ואת השירים מטידל ישאבו מהם ישירות
אבל איך ישאבו את הקבצים שלך מהבית ?
Roon אינו שירות סטרימינג, זה לא העסק שלהם.
 
אבל איך ישאבו את הקבצים שלך מהבית ?
Roon אינו שירות סטרימינג, זה לא העסק שלהם.
שוב
את הקבצים מהבית בדיוק כמו שהם עושים עכשיו. את החלק הזה הם עשו מעולה
אבל את השירים מטידל שיקחו ישירות מהשירות של טידל בלי לעשות סיבוב
אגב עדכון לעוד סיבה שהם ציינו זה שאם היו מתחברים ישירות לא היה ניתן להזרים לשני endpoints בו זמנית כי טידל/קובוז היו רואים שתי כתובות ip שונות וחוסמים
כתבתי להם שיתנו למשתמש לבחור את הדרך. נמתין לתשובה
 
שוב
את הקבצים מהבית בדיוק כמו שהם עושים עכשיו. את החלק הזה הם עשו מעולה
אבל את השירים מטידל שיקחו ישירות מהשירות של טידל בלי לעשות סיבוב
אגב עדכון לעוד סיבה שהם ציינו זה שאם היו מתחברים ישירות לא היה ניתן להזרים לשני endpoints בו זמנית כי טידל/קובוז היו רואים שתי כתובות ip שונות וחוסמים
כתבתי להם שיתנו למשתמש לבחור את הדרך. נמתין לתשובה
אז בכל מקרה לא "נפטרת" מהשרת בבית.
בקצב האינטרנט היום, זה ממש לא משנה מהיכן תקבל את ההזרמה וגם הלייטנסי מספיק נמוך, אנחנו לא בימים של מודם אנלוגי, קווים נייחים וסלולרים מהירים מספיק.
 

אז בכל מקרה לא "נפטרת" מהשרת בבית.
בקצב האינטרנט היום, זה ממש לא משנה מהיכן תקבל את ההזרמה וגם הלייטנסי מספיק נמוך, אנחנו לא בימים של מודם אנלוגי, קווים נייחים וסלולרים מהירים מספיק.
לא רציתי להפטר מהשרת בבית
רציתי שיהיו יותר יעילים ומה שלא חייב לעבור מהבית שלא יעבור
אצלי בבית למרות האינטרנט 500 יש פעילות ענפה של הילדים וכל דבר שיוצא זה על חשבון הקצב של ה upload שהוא נמוך בהרבה
זה לא עובד טוב
אולי שבזק יואילו בטובם לחבר גם אותנו לתשתית סיבים
 
כלומר הוא מזרים את השיר מקובוז ל core ואז משם לנייד
אבל סביר שה- core
עושה pass through מבלי לגעת אל האפליקציה שעושה את הדקודינג ואז זה ממש מדמה ראוטר שמעביר payload
דרך ראוטר אחר
 
ושוב זה דאטה של קובץ לא pcm
 

אבל סביר שה- core
עושה pass through מבלי לגעת אל האפליקציה שעושה את הדקודינג ואז זה ממש מדמה ראוטר שמעביר payload
דרך ראוטר אחר
מסכים
לא מדבר על האיכות אלא על הרוחב פס המיותר להוריד מטידל ולשלוח ל ARC
אצלי זה ממש מורגש. חוויה לא טובה
 
מסכים
לא מדבר על האיכות אלא על הרוחב פס המיותר להוריד מטידל ולשלוח ל ARC
אצלי זה ממש מורגש. חוויה לא טובה
אתה מדבר מחוויה פרטיקולרית.
אצלי עובד נפלא, היום במשך שעה וחצי ברכב האזנתי לשירים מהבית ומשירותי סטרימינג והכול תודות ל ARC.
שום גמגום, תפעול מהיר וחלק, אחלה חווית משתמש.
 

וואי וואי
אני אתעלם מההערות המתנשאות שלך. באודיו אולי אתה מבין בפיתוח תוכנה כנראה פחות
כבעלים של בית תוכנה מעל 25 שנה אני יכול ללמד אותך אם תרצה קצת
לעניינו
לא צריך שום ענן
השיטה נשארת בדיוק כמו שהיא עכשיו כלומר מתחברים ל core בבית ושואבים ממנו מידע
למעט מקרה אחד
אם אתה שואב למשל פלייליסט שמכיל שירים מקומיים ומטידל אז את השירים המקומיים הוא יזרים ישירות מהבית אל הנייד ואת השירים מטידל יתחבר לשירות של טידל ויקח אותם ישירות משם. בדיוק כמו שעושות אפליקציות רבות שמרוכזות שירותי סטרים בחינם.
לא צריך ענן
שבת שלום

גיא מבין קצת בהבטחת מידע ואני גם באיזה אופן... אולי..

דווקא פתרון עם הענן הוא פתרון מצוין, לא צריך לעלות את כל השירים לענן אלא רק פלייליסט או אפילו חתיכות ממנו

החיבור עם פורט פתוח בראוטר בייתי לא קורץ לי.
בארגונים הדבר הזה פשוט לא עובר.

Roon הלכו על פתרון זול יותר מבחינתם, אבל יותר בעייתי
 
וואי וואי
אני אתעלם מההערות המתנשאות שלך. באודיו אולי אתה מבין בפיתוח תוכנה כנראה פחות
כבעלים של בית תוכנה מעל 25 שנה אני יכול ללמד אותך אם תרצה קצת
לעניינו
לא צריך שום ענן
השיטה נשארת בדיוק כמו שהיא עכשיו כלומר מתחברים ל core בבית ושואבים ממנו מידע
למעט מקרה אחד
אם אתה שואב למשל פלייליסט שמכיל שירים מקומיים ומטידל אז את השירים המקומיים הוא יזרים ישירות מהבית אל הנייד ואת השירים מטידל יתחבר לשירות של טידל ויקח אותם ישירות משם. בדיוק כמו שעושות אפליקציות רבות שמרוכזות שירותי סטרים בחינם.
לא צריך ענן
שבת שלום
רק רציתי לספר לך שמיכאל מנהל 800 מתכנתים ברחבי העולם ונחשב לאחד הממומחים בעולם בתחומו , זה רק שתדע עם מי אתה מדבר , גם גיא מומחה גדול , שניהם מחוננים , כך שזה לא שהם כותבים סתם למרות שאני מניח שגם אתה כזה (ורד), אבל לא כדאי לזלזל כמו שכתבת למעלה , זה לא נעים לי לקרוא !
אני בכל אופן לא נותן לאף אחד לגעת לי במחשב חוץ ממיכאל , ואנחנו בעיצומו של בניית מחשב על באנגליה שמניח שיתקרב לרמה של "טייקו " ,
שתהייה שבת שלום בריאות ושנה טובה ורגועה לכולנו (אין ספק שכולכם משפרים את רמת הפורום )
נ.ב
אני אדם הקדמון בעניין !
 
החיבור עם פורט פתוח בראוטר בייתי לא קורץ לי
במקום לפתוח פורט בפיירוול, אפשר לנסות בריברס ssh tunnel
אבל זה דורש שה-core יהיה לינוקסי
ושהסלולר יתמוך ב-open ssh
מסורבל קצת אבל יותר בטיחותי
 

במקום לפתוח פורט בפיירוול, אפשר לנסות בריברס ssh tunnel
אבל זה דורש שה-core יהיה לינוקסי
ושהסלולר יתמוך ב-open ssh
מסורבל קצת אבל יותר בטיחותי

גיא יודע מה הוא אמר, אף אחד לא מתחבר הבייתה, זה הזוי.
Having said that, יש לי VPN אם אני אצטרך משהו כשאני בחו"ל,

אפליקציות כמו surveillance למשל לא ניגשות לבית, הולכות ל-cloud מאובטח.
 
לפתוח פורטים ב f.w בבית לא הייתי ממליץ, למרות שהסיכוי שמישהו עושה port scanning לאדם פרטי אינו גבוה, הרבה יותר קל להגיע לנתונים של מישהו פרטי דרך social engineering.

יש דרכים לאבטחת remote apps, remote access כמו , ipsec vpn, ssl vpn או reverse ssl tunnel ,שימוש בZTNA, RAS, PPPoE ואמצעים נוספים MFA ואחרים שאני בספק אם רוב המשתמשים הביתיים נמצאים שם.

בעניין שימוש ב cloud, צריך להבין ששימוש בתשתית cloud אינה מאבטחת את המשתמש באופן אוטומטי.

אבטחת ה cloud מתבצעת ברמת התשתית של ספק ה cloud, וכל מה שנמצא מעל התשתית ובהתאם לשירות הוא באחריות הלקוח, כלומר מערכת הפעלה, אפליקציה, משתמשים, גישה ועוד..
 
נערך לאחרונה ב:
לפתוח פורטים ב f.w בבית לא הייתי ממליץ, למרות שהסיכוי שמישהו עושה port scanning לאדם פרטי אינו גבוה, הרבה יותר קל להגיע לנתונים של מישהו פרטי דרך social engineering.

יש דרכים לאבטחת remote apps, remote access כמו , ipsec vpn, ssl vpn או reverse ssl tunnel ,שימוש בZTNA, RAS, PPPoE ואמצעים נוספים MFA ואחרים שאני בספק אם רוב המשתמשים הביתיים נמצאים שם.

בעניין שימוש ב cloud, צריך להבין ששימוש בתשתית cloud אינה מאבטחת את המשתמש באופן אוטומטי.

אבטחת ה cloud מתבצעת ברמת התשתית של ספק ה cloud, וכל מה שנמצא מעל התשתית ובהתאם לשירות הוא באחריות הלקוח, כלומר מערכת הפעלה, אפליקציה, משתמשים, גישה ועוד..

השאלה אם אי אפשר לפרוץ את ה-roon ודרכו להגיע לדברים אחרים בבית

ספק אם roon מבצעים סרטיפיקציה ISO, Soc2 ובדיקות חדירה מה שמחייב ISO.

יש אגב ל-roon אופציה שהם יכולים לשלוף לוגים מהמחשב שלך.. ללא anonymizer שום דבר..
 

השאלה אם אי אפשר לפרוץ את ה-roon ודרכו להגיע לדברים אחרים בבית

ספק אם roon מבצעים סרטיפיקציה ISO, Soc2 ובדיקות חדירה מה שמחייב ISO.

יש אגב ל-roon אופציה שהם יכולים לשלוף לוגים מהמחשב שלך.. ללא anonymizer שום דבר..
א. יהיה טעות לשלול אפשרות לפרוץ, ההנחה צריכה להיות שהכול ניתן לפריצה.
ב. לא בדקתי, אבל אני די בטוח שהם לא.
ג. הסכמי ula של יצרני הסלולר גם מרשים להם להיות יצירתיים.
 
אתה מדבר מחוויה פרטיקולרית.
אצלי עובד נפלא, היום במשך שעה וחצי ברכב האזנתי לשירים מהבית ומשירותי סטרימינג והכול תודות ל ARC.
שום גמגום, תפעול מהיר וחלק, אחלה חווית משתמש.
יש לך אינטרנט סיבים בבית?
 

רק רציתי לספר לך שמיכאל מנהל 800 מתכנתים ברחבי העולם ונחשב לאחד הממומחים בעולם בתחומו , זה רק שתדע עם מי אתה מדבר , גם גיא מומחה גדול , שניהם מחוננים , כך שזה לא שהם כותבים סתם למרות שאני מניח שגם אתה כזה (ורד), אבל לא כדאי לזלזל כמו שכתבת למעלה , זה לא נעים לי לקרוא !
אני בכל אופן לא נותן לאף אחד לגעת לי במחשב חוץ ממיכאל , ואנחנו בעיצומו של בניית מחשב על באנגליה שמניח שיתקרב לרמה של "טייקו " ,
שתהייה שבת שלום בריאות ושנה טובה ורגועה לכולנו (אין ספק שכולכם משפרים את רמת הפורום )
נ.ב
אני אדם הקדמון בעניין !
רק הסברתי איך אפשר לכתוב את התוכנה הזו בלי ענן
ולא דיברתי עם/על מיכאל
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור