RINGMAT - משככי הויברציות היעילים ביותר?


איל פור

עוסק בתחום
הודעות
2,590
מעורבות
2
נקודות
38
RINGMAT DEVELOPMENTS היא חברה בריטית קטנה וייחודית, המייצרת אביזרים שונים הנותנים איכות מפתיעה במחיר סביר.

המוצר הראשון של החברה, שנקרא בפשטות " RINGMAT" הוא פלטת בידוד לפטיפון שעושה פלאים ומעלה את איכותו של כל פטיפון ששמעתי עד היום בצורה ברורה וקלה לשמיעה.ה - RINGMAT הוא כבר בן כ - 20 והגסאות האחרונות שלו, ה - GOLD POINT וה - ANNIVERSARRY הן טובות מתמיד.

RINGMAT מייצרת מיזה כמה שנים רכיבי בידוד למכשירי אודיו (החל בפטיפונים וכלה ברמקולים) בטכנולוגיה ייחודית תוך חשיבה מקורית וניסוי / מו"פ בלתי פוסק.

המבודדים של RINGMAT כוללים את ה - RINGMAT DOMES ואת ה - RINGMAT FEET והם יכולים לעבוד בנפרד או כצמד. אלמנט ייחודי נוסף הוא ה - STATMAT ה"שובר" שדות אלקטרוסטטיים הנבנים בין המכשירים.

החשיבה, החומרים,, ההבנה והעבודה הרבה המושקעות במוצרים אלה אינה מאפיינית את שוק האודיו - מבט קצר באתר החברה וקצת ניסויון עם המוצרים מבהיר,, מהר מאוד, שמדובר במוצרים ייחודיים וברמה אחרת ממה שמקובל בתחום.

ההשפעה של המבודדים של RINGMAT היא ברורה, והשיפור הוא חד משמעי. יחד עם זאת, בניגוד למרבית מוצרי הבידוד הקיימים, אין שינוי בגוון הטונלי של הצליל - לא מדובר ב"משחק" טונלי אותו עושים יצרנים רבים כדי לתת תחושה של שינוי ללקוח הפוטנציאלי.

לאחר עשרים שנה של נסיונות והאזנות למשככים מסוגים וטכנולוגיות שונות, מבחינתי מוצרי חברת RINGMAT הם המוצרים הטובים והיעילים ביותר מסוגם.

לכל מי שמעוניין בקצת מידע טכני ותמונות:

http://www.ringmat.com/html/products/feet/feet.html

ולמי שמעוניין בכתבה, הינה דוגמא אחת:

Are those my feet?
"At best, Ringmat Feet produce an improvement comparable to the Townshend Loudspeaker Seismic Sinks I raved about last month. Taking a set of Feet to a friend's house and using them under his DNM pre-amp, the effect on the music was magical. Sonically, things became subtler and more varied in tone and texture - more real and believable, less obviously 'hi-fi'. Fine detail was enhanced, but not 'in your face'. The effect was of a subtler, sweeter presentation that was friendlier to the ear.
Jimmy Hughes, Hi-Fi Choice

Combo.JPG
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור