rega bias 2 נפלה המחט

  • פותח הנושא פותח הנושא PsychoAudio
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

PsychoAudio

חבר אתר
הודעות
19
מעורבות
4
נקודות
3
שלום חברים.

אני לא עתיר ניסיון בנושא ולכן אשמח לעזרתכם.
יש לי פטפון רמת כניסה, rega planer 1 ורציתי לשדרג את הראש carbon ל bias 2.
בכל אופן, רציתי לעשות זאת לבד.. הצלחתי די יפה למעט שהמחט התעקמה לי :בכי:, המכסה שאמור להגן על המחט כל הזמן נפל וכנראה שבמהלך ההברגה של הברגים המחט התעקמה לי בלי ששמתי לב. ניסיתי לסדר זאת בעדינות אבל אופס.. המחט נשארה לי ביד.
השאלה היא האם ניתן לסדר את המחט ולהחזירה למקומה או שזה מקרה אבוד.
שאלה שניה, האם אתם מכירים טכנאי פטיפון טוב באיזור המרכז. זאת במידה ואני ישקול לבצע שוב שדרוג לראש..
נ.ב. אני יודע שרוב ההתעסקות בפורומים פה היא היי אנד ובכל זאת אשמח לעזרתכם..

בתודה מראש,
 

אני מניח שאם תשלח את המחט והראש ליצרן זה יעלה לך הרבה פחות ממחט חדשה כי הוא לא צריך ליצר אותה אלא רק להדביק אותה מחדש.
 
שלום חברים.

אני לא עתיר ניסיון בנושא ולכן אשמח לעזרתכם.
יש לי פטפון רמת כניסה, rega planer 1 ורציתי לשדרג את הראש carbon ל bias 2.
בכל אופן, רציתי לעשות זאת לבד.. הצלחתי די יפה למעט שהמחט התעקמה לי :בכי:, המכסה שאמור להגן על המחט כל הזמן נפל וכנראה שבמהלך ההברגה של הברגים המחט התעקמה לי בלי ששמתי לב. ניסיתי לסדר זאת בעדינות אבל אופס.. המחט נשארה לי ביד.
השאלה היא האם ניתן לסדר את המחט ולהחזירה למקומה או שזה מקרה אבוד.
שאלה שניה, האם אתם מכירים טכנאי פטיפון טוב באיזור המרכז. זאת במידה ואני ישקול לבצע שוב שדרוג לראש..
נ.ב. אני יודע שרוב ההתעסקות בפורומים פה היא היי אנד ובכל זאת אשמח לעזרתכם..

בתודה מראש,

מחט שנופלת זה לא כוס שנופלת משולחן. רוצה לאמר, היא מחוברת איכשהו לראש. בתור מפיל מחטים בעל שם עולמי (דפקתי כבר 4 כאלה בעשור האחרון, בעלות לא מבוטלת), אני יכול לאמר לך שמניסיוני כמשתמש - מחט שנופלת לא חוזרת. היא מחוברת למגנטים. ויכול להיות שהיא נפלה כי המגנטים נקרעו, כי היא נשברה, או ממאה סיבות אחרות.

אם הראש שלך הוא מיוחד, או יקר, או מסיבה כלשהי חשוב לך לשמור עליו ואתה לא רוצה להשקיע בחדש, יש כל מני חברות שעושות RETIPPING שיכולות להחזיר חלק מהיכולות, אבל עם מחט אחרת. זה לא יהיה המקורי אבל אם הראש לא מאד יקר זה יכול להיות שווה את הכסף.

סתם דוגמא:
https://www.sound-smith.com/services/cartridge-rebuilding-retipping
 
מתנוש, זה קרטרידג' MM זול, איזה RETIPPING... נדמה לי שהקנטילבר שלו לא נשלף, לכן רק ראש חדש.
 

תודה רבה למגיבים...

נקנה ראש חדש בהמשך...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור