Reel to reel

  • פותח הנושא פותח הנושא 972lior
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ליאור, יפה מאוד, תתחדש ותהנה :כל-הכבוד:.
איזה כותרי סלילים יש לך?
 
אני בעיקר שומע ג'ז אז קולטריין, קני בורל, פיטר אריקינס, פיליפ ואן אנדרט, נורה ג'ונס ובדרך עוד.. כולם master recording אז לאט לאט גם בתקציב...
כרגע יש כ900 כותרים חדשים בעולם ברמת 2ערוצים, 15ips master ולאט לאט נוספים עוד
 
ליאור,

אתה שומע הבדלים בין הקומפקט דיסק לטייפ הסלילים ומהם?

לגבי האיכות ומה מומלץ דבר עם גנאדי.
 

הי תומר, מוזמן כמובן. סאונד מאד טבעי, יותר מהcd. יותר כמו תקליט אבל עם נפח ונקיון מורגשים הרבה יותר.
 
ליאור,

אתה שומע הבדלים בין הקומפקט דיסק לטייפ הסלילים ומהם?

לגבי האיכות ומה מומלץ דבר עם גנאדי.
לגבי מה מומלץ, אני אחרי כמה חודשי למידה נמרצת וחריש עמוק מאד עם כל מי שרלוונטי בארץ, בעלי אולפנים בגרמניה, ייצרן טייפים וטכנאים. יש כמה כיוונים כל אחד על פי העדפותיו, אבל אם איכות סאונד מעל הכל אז יש רק אופציה אחת והיא 1/2 אינץ' על 30ips, הבעיה שכמעט אין מדיות כאילו בנמצא אז מדרגה אחת מטה ועדיין מאסטר טייפ זה ה 1/4 אינץ' 15ips, שני ערוצים ולא ארבע בכל מקרה, עדיין מוגדר studio level
 
וותר על 1/2" - זה פחות טוב.
בשביל סטריאו מיותר לגמרי.
 

אחרי שמתרגלים למחירים של טייפים 15IPS התקליטים ב-100$ זה כבר לא נשמע יקר :D
 
אחרי שמתרגלים למחירים של טייפים 15IPS התקליטים ב-100$ זה כבר לא נשמע יקר :D
כן, זה מטורף!! בטח יהיהו לא יותר מ20-30 כותרים חשובים במיוחד...
 

שנה שעברה נפלו לידי כמה עותקי DSD של סלילים. השרשור הזה נתן לי חשק לשמוע אותם בסטרימר. אין מה להגיד נותן בראש.....
 
אז אחרי שנה עם הrevox pr99 המדהים, החלטתי לקפוץ למים העמוקים.
היום הגיע ה studer a810 אחרי עדכון וטיפול במעבדה של studer, גם כמו הrevox הגיע כמו חדש.
באמת עונג צרוף. סאונד מעלף!!
השילוב עם הפרה מנורות של לקסמן, הפאוור m10x והמג'יקו פשוט חלום
1000051078.jpg
.
 
תתחדש !!!
זה ליגה אחרת.
לפחות ברמת בניה.
מבחינת סאונד אתה תדע להגיד.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור