qoled של סמסונג

  • פותח הנושא פותח הנושא haim222
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

haim222

חבר אתר
הודעות
47
מעורבות
0
נקודות
6
אתמול היתה ההכרזה על המסכים החדשים של
סמסונג משהו יודע משהו בנידון ????
 

הלך עליך, מסך שלך כבר לא..

:)
 
חיים, אתה לא אמיתי....
מסכי הOLED של LG פשוט מעולים, אין לי מושג מה אתה רוצה להשיג מהדיונים הללו.
הם בהחלט לא באותה הליגה של מסכי הLED של סמסונג. - הם ליגה מעל!
כשתשווה תבין! (ואני בטוח שתכתוב שכבר עשית השוואה כזאת או אחרת :))
לדעתי הדיון הזה כבר מוצה עד תום ואתה כל הזמן מחפש דרכים לחזור על המנטרה המוטעית שלך
 
חיים, אם הגעת לכאן לעשות מלחמות של מי הכי טוב, אתה תורחק מהפורום, אזהרה אחרונה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור