ד דיויד חבר מתחיל הודעות 3 מעורבות 0 נקודות 1 30/3/24 #1 הי אשמח לחוות דעתכם על סמסונג מיני לד דגם :qn90c כמובן יותר מאשמח מבעלי ניסיון עם הדגם. תודה
T Tamir Ivan כתב האתר צוות האתר הודעות 1,118 מעורבות 271 נקודות 83 30/3/24 #2 הי דיויד, היא היתה אצלי בסקירה. תוכל לקרוא על התרשמותי המלאה כאן טלוויזיית סמסונג ''Neo QLED QN90C 50 במבחן - dtown www.dtown.co.il בהצלחה!
הי דיויד, היא היתה אצלי בסקירה. תוכל לקרוא על התרשמותי המלאה כאן טלוויזיית סמסונג ''Neo QLED QN90C 50 במבחן - dtown www.dtown.co.il בהצלחה!