Py800

  • פותח הנושא פותח הנושא Ktm
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Ktm

חבר אתר
הודעות
11
מעורבות
0
נקודות
1
כמה אפשר למכור היום פנסוניק 50 אינץ py800?
 

אין שוק למסכי טלוויזיה יד 2 בגלל שאורך החיים שלהם קטן בהשוואה לטלוויזיות של פעם ולכן לא תהיה פרופרציה בין עלות המסך לבין מכירתו כיד שנייה.
 
תיארתי לי. לא מצפה בכלל להתקרב למחיר שקניתי. השאלה בכמה בכלל להציע?
 
ששאלתי את השאלה הזו את המוביל שהביא לי את הטלוויזיה החדשה הוא אמר שהוא מוכן לפנות את הישנה ללא תמורה (וגם על זה אני צריך להגיד לו תודה), אני מקווה שלא ביאסתי אותך אבל זו המציאות, פעם היה זול ומשתלם לתקן טלוויזיות, היום כל תקלה זה כמעט טוטאל לוס. תחכה לעוד תגובות, תציע הצעה הגיונית ותמכור למי שיציע לך את ההצעה הכי טובה. שיהיה לך בהצלחה.
 

אני יודע, זה באסה שהיא עלתה לי 14 אלף. היום אם אני אקבל עליה 4 זה יהיה נס והיא מדהימה במצב מעולה. Py800 הייתה ספינת הדגל.
 
אני יודע, זה באסה שהיא עלתה לי 14 אלף. היום אם אני אקבל עליה 4 זה יהיה נס והיא מדהימה במצב מעולה. Py800 הייתה ספינת הדגל.

- תעביר לחדר אחר
- תן במתנה להורים
- לחברים

פחות באסה מאשר לקבל כמה גרושים ולהתמקח עם זרים
 

כמה אפשר למכור היום פנסוניק 50 אינץ py800?


מסך מצוין.

אמת. בעיה למכור, מיכון שניתן להשיג מסכי 50 אינצ' מתקדמים במחירים די אטרקטיביים.
כמובן עם אחריות. ל3 שנים.

המלצתי. העבר אותה לחדר השינה. או חדר אחר.
העבר להורים במתנה, או לקרוב משפחה.
 
מסך מצוין.

אמת. בעיה למכור, מיכון שניתן להשיג מסכי 50 אינצ' מתקדמים במחירים די אטרקטיביים.
כמובן עם אחריות. ל3 שנים.

המלצתי. העבר אותה לחדר השינה. או חדר אחר.
העבר להורים במתנה, או לקרוב משפחה.


היא תעבור להורים של אישתי כנראה אקח מהם את ה 42 לחדר שינה ...(בשביל 2000 שקל לא שווה אחרת, כואב הלב )
 

הוחלפה עם ההורים...עכשיו בחיפוש אחר החדשה..
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור