פלזמה pv80 או ph11 עזרה דחופה????

  • פותח הנושא פותח הנושא jfurman1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

jfurman1

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
אני מעוניין בפלזמה 50 יורוקום כבר לא משווקים אותה.בחנות נשאר במלאי רק אחת.
ביורוקום ממליצים כעת את הph11. לצערי אני טובע בים של הנתונים ולא יכול להסיק מסקנות.
אשמח לקבל תשובה היום מפני שאני בהליך של בניה של מזנון מתאים למכשיר והמידות הן חשובות.תודה!!!
 

בין שני דגמי פלזמה פנסוניק שציינת, לדעתי, עדיף לך ה- PV80 שכוללת גם רמקולים, חיבורים מתאימים (בלי הצורך בהחלפת כרטיסי חיבורים) ועיבוד תמונה שמתאים יותר לצרכים הביתיים.
 
אם אתה לא מתכוון לרכוש את המסך כעת - אולי כדי להמתין להדגמים החדשים, כי את ה PV 80 לא יהיה ניתן להשיג בקרוב.
 
קניתי את הPV80 ואני מתענג עליו!!! תודה

(great)
בין שני דגמי פלזמה פנסוניק שציינת, לדעתי, עדיף לך ה- PV80 שכוללת גם רמקולים, חיבורים מתאימים (בלי הצורך בהחלפת כרטיסי חיבורים) ועיבוד תמונה שמתאים יותר לצרכים הביתיים.
 

תתחדש, תהנה!
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור