פלזמה pv8 או PQ300R

  • פותח הנושא פותח הנושא sronen20
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

sronen20

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,

אחרי חיפושים רבים (ועזרה רבה משאלות קודמות בפורומים של האתר), נסגרתי על שני דגמים אפשריים. pv8 של פנסוניק, או PQ300R של LG.
ראיתי את שניהם, והתמונה נראתה טובה באותה מידה. אשמח להמלצה.
אני מתכוון להשתמש בפלסמה לצפייה ב hot, וגם בתור מסך מחשב מפעם לפעם.
במפרט של ה PQ300R מופיע שומר מסך. האם זה יתרון משמעותי?
 

האם קנית כבר ?.אני מעוניין לרכוש ואני באותה דילמה
 
כאשר אתה מדבר על שומר מסך - אתה בטח מדבר על הזמן בחיבור למחשב
אז לכל מחשב יש שומר מסך וזה לא צריך להיות שיקול עם במסך יש כזה או אין :)

אם שני המסכים נראים לך זהה בשידור טלויזה רגילה אז תבחר את זה שאתה מקבל בתנאים טובים יותר - זה העיניים שלך ואתה הוא זה שיחיה עם החלטה :)
 
שומר מסך בפלזמה = הכוונה למנגנון נגד צריבה
 

יש מנגנונים, אבל בחלק גדול של הדגמים החדשים של פנסוניק, הם עובדים "מאחורי הקלעים" ולמשתמש אין גישה אליהם בתפריטים.
 
האם קנית כבר ?.אני מעוניין לרכוש ואני באותה דילמה
קניתי אתמול את ה LG, משיקולי מחיר (ה PV8 עם אחריות של יורוקום עלתה כ 4700, וה LG עם אחריות של ח.י עלתה כ 4300. לא רציתי לקנות מיבוא פרללי).
אני אעדכן איך רואים כשהיא תגיע עוד שבוע...
 

שבוע?:מה??????????:
במחסני חשמל אספקה מידית וגם מעבד מזון מתנה.אם האחריות לא מותנת בביקור טכנאי
למי שלא מוביל בעצמו היא מסופקת בתשלום סמלי על ההובלה כבר למחרת .תתחחדש ומחכים לתמונות
 
לפלזמה של LG אתה מחבר מחשב והיא מסדרת את המסך אוטומטי לפני כיבוי מסך כשהולכים לישון אני מפעיל שומר מסך שטיפה לבנה או שטיפה צבעונית המסך עובד כרבע שעה ואחר כך כבה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור