Planar 3 : שודרג ומשהו בסאונד לא בסדר

  • פותח הנושא פותח הנושא Avant-garden
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Avant-garden

אוהב את התחום
הודעות
154
מעורבות
4
נקודות
18
שלום לכולם,

יש לי Planar 3 כבר 30 שנה. היה לו ראש של נוטינגהם אנלוג איתו הוא הגיע והתוצאה הייתה בסדר.
חלפו השנים ורציתי לשדרג אותו. שמתי עליו גודיז למכביר אבל התוצאה לא טובה. הסאונד מדוייק מאוד אבל מעייף לי את האוזן ובהיר בטירוף. גם הבאס מעאפאן ולתופים אין attack. שימו לב שברשימת השיפורים המופיעה מטה יש ראש Ortofon Rondo Red Moving Coil שהוא די בהיר אבל לא נראה לי שכאן הבעיה ...
הפטיפון מחובר לקדם מגבר פונו מדגם Linn Linto הידוע (ולא לשמצה) שבתורו מחובר ל Rega Elicit שאני מאוד אוהב.
הנה רשימת השיפורים:

1. ISOkinetik ISOvert Rega Tonearm VTA Adjustment Kit
https://www.analogueseduction.net/i...-isovert-rega-tonearm-vta-adjustment-kit.html

2. Cardas Litz purple phono cable

3. ISOkinetik Tonearm Low CG weight
https://www.analogueseduction.net/isokinetik-upgrades-and-parts/isokinetik-isoweight.html

4. Ortofon Rondo Red Cartridge/stylus

5. Linn Linto phono pre amp .



אז השאלה היא איפה הבעיה, או לחילופין, למי אני פונה עם הפטיפון כשאייל פור היקר כבר לא איתנו ?
 

הלינטו עם צליל לכיוון הבהיר. תוכנן לעבוד עם ראשים של לין.
הייתי מתחיל מלנסות פונו אחר.
 
נערך לאחרונה ב:
"הלינוקס עם צליל לכיוון הבהיר. תוכנן לעבוד עם ראשים של לין.
הייתי מתחיל מלנסות פונו אחר."

אותו דבר אגב אומרים בפורומים בחו"ל על הראש Rondo red. שהוא מאוד בהיר ולא זורח בתופים ובאסים. מישהו כתב לי שהוא ניסה בדיוק שילוב שלו עם ה planar 3 והתוצאה זהה למה שקיבלתי.
איזו חנות הכי מתמחה בפטיפונים שאליה אוכל לקחת את הפטיפון שלי, להחליף מגבר פונו כמו שציינת, או לחילופין, לנסות ראש אחר וכו ?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור