פלזמה Pioneer Kuro PDP-LX5090

  • פותח הנושא פותח הנושא davidsh
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

davidsh

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
1
שלום,

יש לי טלוויזיה מהדגם שצוין, בשימוש אצלי כבר 9 שנים ועבדה נהדר במשך כל הזמן הזה.
לפני שבוע באופן פתאומי הטלוויזיה לא נדלקה, ומאז בכל נסיון הדלקה מופיע הבהוב כחול 8 פעמים ואז הטלווזיה נכבית ושוב מופיע הבהוב, וחוזר חלילה. לחיצה על כפתור סטנד-ביי לא עוזרת. הדרך היחידה לצאת מהלופ היא לנתק את הטלוויזיה מהחשמל.
בדקתי ברשת והתופעה מוכרת בקרב הפלזמות של פיוניר, ככה"נ מדובר בבעיה ברכיב שנקרא IC-Regulator, כפי שמתואר בסרטון הבא:
יצרתי קשר עם היבואן, חברת ט.ר, ונאמר לי שאין חלקים ואאלץ לזרוק את הטלוויזיה לפח.
חשבתי להזמין רק את הרכיב הפגום מאיביי ולבקש עזרה מטכנאי אבל זה מרגיש לי ריסקי.

האם משהו נתקל בבעיה כזו בעבר? אשמח לרעיונות או הכוונה.

תודה.
 

אוכל לעזור לך בהלחמת הרכיב ללא תשלום במידה ותהיה מעוניין...
 
כן ,היה לי פיוניר קורו 5090H,היה לא את אותה תקלה בדיוק,
היה טכנאי שאמר לי שזה הספק כוח שצריך להחליף,והסיכוי שזה יצליח 50/50...
אני מבחינתי שמחתי מאוד,זרקתי את המסך לפח וקניתי אולד 65 :)
רק אולד עולה על הפלזמות של פיוניר,הגיע הזמן להתחדש :)

תתחדש :)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור