סתם המלצה -
לא הייתי משקיע כסף בלחבר את הטלויזיה לרשת ישירות.
מסכים לא תמיד יודעים לקרוא סרטים, וגם כאשר כן - התמיכה בקבצים בד"כ מוגבלת מאוד, לא תמיד יש תמיכה בפורמטי כתוביות, והעדכונים לא תמיד קיימים.
מה גם שחיבור DLNA הוא לא להיט.
מחירי הסטרימרים הבסיסיים היום מאוד נמוכים, ובכ 600 - 700 ש"ח אתה יכול לקבל מכשיר שם קורא את כל הקבצים האפשריים, גם מסוגל להתחבר אלחוטית לכל רשת קיימת ללא צורך בשרת DLNA , לקבל הארד דיסק חיצוני דרך usb או רשת והוא נייד וניתן להתחבר לכל מסך.