Philips LCD 7762 (pixel plus)

  • פותח הנושא פותח הנושא peaceman
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

peaceman

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,

אני מעוניין לדעת כמה טוב הדגם הזה 7762 של philips
ועד כמה זה משתלם לקנות אותה לעומת ה-LCD האחרות שיש בשוק?
(כיוון שנמכרת במחיר יחסית גבוה)

תודה רבה!!
PeaceMan:)
 

בסה"כ מדובר במסך טוב למדי, כמובן שגם ליצרנים אחרים יש דגמים מתאימים, השאלה היא מה צרכיך וכמה התקציב.
 
התחלתי להתעניין במסך בגלל המבצע של שםק אלקטריק שכולל גם את המערכת קולנוע ביתי של philips (מספר דגם 3154)
ואכן מבחינה שעשיתי הוא נראה די טוב אך יחסית יקר למסכים בגדלים דומים

השאלה היא האם זה באמת שווה את זה (המסך הזה + המערכת) או שמא עדיף לי במחיר של 7900 (זה המחיר שהם מוכרים את המסך) לקנות בכלל מסך 42 של שארפ או טושיבה..
או בכלל לחסוך את כמה אלפים ולקנות 32 / 37 של שארפ או טושיבה

אשמח בהקשר הזה להמלצה על מסך של אחת החברות הנ"ל

תודה רבה :)
 
כדאי להתחיל קודם כל בצרכים שלך.
מרחק צפיה / סוגי תכנים / מה יחובר למסך ?
 

מרחק צפייה כ-3 מטר
בעיקר ישמש המסך בעיקר לצפייה בטלוויזיה (יס-מקס), בנוסף איזו שהיא קונסולה וצפייה ב-DVD.

מערכת מולטימדיה - אני שוקל במקביל האם לקנות PS3 או מחשב מאוד חזק (ביצועית וגראפית) שישמש כמערכת מולטימדיה ומשחקים וכמובן הייתי רוצה כמה שיותר מהר מערכת סאונד טובה שתתמוך בזה.

אני לא צריך שכל הדברים האלה יהיו הכי טובים בשוק (למעט המחשב)
כיוון שהכי טוב בשוק הוא הכי יקר - אני רוצה להשאיר את הכל על התקציב הכי מינימלי שאפשרי כמובן מבלי לפגוע משמעותית באיכות. (למשל אין צורך אמיתי ב-FULL HD למעט בשביל ה-PS3 וגם זה לא קריטי מה שמוזיל את עלות המסך...)

אני הגיוני?!
 
סביב 8,000-10,000 ש"ח תוכל לרכוש מסך פלזמה 42" שיהווה פיתרון טוב לשידורי טלוויזיה.
אבל לחיבור מחשב, מסך כזה יהיה פחות מתאים.
3 מטר זה מרחק גבולי לגודל: יש כאלו שיסתפקו בגודל 37", אני הייתי הולך על 42".
 
בגודל של 42 היית ממליץ על פלזמה ולא LCD?
למה זה בעייתי לחיבור למחשב?

ומה לגביי ה-FULL HD או HD READY?
(ייקח זמן עד שהשידורים בטלוויזיה יכנסו ל-HD וכרגע זה נראה שדווקא שה-FULL יגרום לפגיעה באיכות הצפייה, לא?!)

היית ממליץ על דגם המערכת של פיליפס ובכלל על המבצע או שעדיף לקנות בנפרד?

המון תודה על התשובות עד כה!!
 

פלזמה תתאים יותר לצפיה בשידורי טלוויזיה.
פלזמה בגודל 42" מגיעה ברזולוציית 1024X768 שמתוחה לרוחב 16:9 - הפיקסלים מלבניים ולכן התמונה תראה מתוחה ב-Windows, אם כי בסרטים מהמחשב זה יראה בסדר.
HD READY בגודל ובתקציב הזה בהחלט יספק אותך.

לא יודע לומר לך לגבי המבצע, אתה צריך לבדוק כמה עולה המסך לבדו וגם דגמי מסכים מקבילים.
 
הבנתי - תודה רבה.
שאלה אחרונה, המרחק הוא יותר סביבות ה-2.5 באם אני קונה בסוף 37/32 (שיקולים פיננסים) - האם זה נכון שבגדלים כאלה עדיף לי LCD?

נ.ב. לגביי המבצע - אז קונים את הטלוויזיה ומקבלים את המערכת כמתנה (עלות ה-32 היא 7900, ה-37 סביב ה-10, וה-42 סביב ה-13 כמדומני כולן LCD)
תזכורת: דגם הטלוויזה הוא 7762 ; דגם המערכת קולנוע 3154
 
אשמח לתשובה לשאלה - תודה רבה!
- שאלה אחרונה, המרחק הוא יותר סביבות ה-2.5 באם אני קונה בסוף 37/32 (שיקולים פיננסים) - האם זה נכון שבגדלים כאלה עדיף לי LCD? -
 

במרחק הזה גודל 37 יתאים (לטעמי) יותר.
במקרה שלך, לא הגודל הוא לא קריטריון להעדפת LCD על פלזמה או להפך, מה שחשוב יותר אלו הם צרכיך.
לגבי המבצע, מציע לך לבדוק בחנות מה היא העלות האמיתית של המסך והמערכת ואז לעשות את החשבון.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור