PHILIPS 9706

  • פותח הנושא פותח הנושא FCB
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

FCB

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם!
אני החלטתי לרכוש PHILIPS 9706 . לא מצאתי הרבה מידע, דווחים על טלוויזיה זאת. האם משהו דגם אותה, ראה אותה?
דרך אגב מחר אני בא סוף סוף לראות אותה.
אשמך לקבל תגובות שלכם.
 

ראיתי אותה בתערוכה, המסך נראה איכותי מבחינה ראשונית, אבל כמובן זו התרשמות שטחית בלבד.
 
פליפיס 9706 נחשב כיום לאחד המסכים הטובים בעולם מציג עומק שחור אבסלוטי עמוק שלא נראה חוץ ממסך העלית של טושיבה ZL1 שלפי דעתי היא מציגה שחור באותו רמה בערך כמו הטושיבה בזכות עניי האש שגורום לחסניות נגד השתקפיות
המסך חסין לחלוטין מהשתקפיות קיוצר מסך פמנולי אבל יקר מידי לטעמי ולא שווה תתרומה הוא עולה 18 אלף שקל לגודל 46
ובמחיר הזה תמביא את D8000 ב16 ותחוסך 200 שקל ומקבל אולי מסך פחות טוב אבל עוד 9 אנטיש שמעצימה תחוויה כפלים
 

שלום!
סוף סוף ראיתי את המסך, אומנם הוא מחובר רק לסרט מצויר. אך התרשמתי לטובה. אני מעוניין לשתמש בו בנוסף כמסך למחשב - האם יש עם זה בעיות?
הגעתי למחיר בסביבות 15500 בנוסף 2 זוגות משכפיים + 1000
מה דעתכם?
 
לדעתי עדיף כבר לרכוש את הדגם 9606 בגודל 52 אינטש.אך יש פה את השיקול האם הגודל הזה מתאים לך...
בברכה...
 
מרחק עד 3 מטרים
 

לעניות דעתי עדיף את ה-9606 גודל 52 אינטש. לראות סרטים h.d -זאת חוויה לצפות בכמה שיותר גדול.
בברכה..
 
זהו מאוחר , הזמנתי את 9706.
 
תתחדש.... ותהנה.....מאברוק-מכשיר חבל"ז!!!
בברכה...
 

תודה רבה!
תוך שבוע אני אמור לקבל.
 
מה ואיך לבדוק בעת קבלת מכשיר(אולי לבצע איזשהם טסטים?)
 
תתחדש
 

תודה.
אבל בכל זאת מה ואיך לבדוק בעת קבלת מכשיר בחנות?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור