PHILIPS 9603 42

  • פותח הנושא פותח הנושא ELIVB
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ELIVB

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום וערב טוב

מה דעתכם על הטלויזיה הנ"ל, אומרים שהיא הטובה ביותר שיש היום בשוק.
תג מחיר של 18000 ש"ח נראה לי מאוד מוגזם, המחיר בארופה כמעט 2000 יורו

תודה אלי
 

המסך הינו מסידרת העילית של מסכי פיליפס ומתחרה חזק על מסך ה-LCD הטוב בעולם.
למסך נתונים טכניים בולטים,כולל את כל שיפורי עיבוד התמונה האפשריים וזמן תגובה של 2ms.
והכי חשוב:
תן לעיניים שלך להחליט:)
 
מה אתה מחפש מסך מבחינת שימוש?
 
כעיקרון מדובר על איכות צפייה בטלויזיה (במחירים מסוג אילו לא מחליפים מסך כל שנה כך שאני חושב גם על העתיד),
יש למסך כרטיס רשת אז חיבור למחשב והשמים הם הגבול.
האם כדאי לחכות להוזלת מחיר?

תודה
אלי
 

אם זה יקרה, זה יקרה בתחילת 2009 שיצאו לפיליפס דגמים חדשים והיבואן ירצה להיפטר מהישנים....
אם זה לא יקרה בתחילת 2009 זה לא יקרה בכלל.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור