philips 8404h

  • פותח הנושא פותח הנושא neftzi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

neftzi

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
שלום.
ברצוני לקנות טלויזיה לסלון ( 3מ'), לשימוש YES, מחשב וקונסולות.
לאחר קריאה של רוב ההודעות האחרונות אני עדיין מתלבט לגבי פלסמה או LCD,
לפי הבנתי היתרונות של הפלסמה : 1) זול ביחס ל LCD
2) שידורי ממיר רגילים = אכות יותר טובה.
היתרונות של ה LCD:
1) FHD.
2) עובד יותר טוב עם מחשב וקונסולות.
כמובן יש עוד יתרונות וחסרונות שלא ציינתי אך כפי שנראה יש אי הסכמה בפורום( לדוגמא: צריבות, אורך חיים, שקיפות,FHD בפלסמה אך יקר, וכו').
לשאלתי: אחרי שבדקתי במספר חנויות אני מתלבט בין ה פיליפס שצויין למעלה או פלסמה 50' באותו הסכום( 7-8k). אך לאחר שקראתי את הסקירה של הפיליפס התרשמתי שהבוחן אינו מרוצה במיוחד מהטלוויזיה ולכן אני מעוניין במידע נוסף על הטלויזיה או לחילופין המלצה על LCD אחרת ופלסמה באותו טווח מחירים.
תודה מראש.
 

מוזר, מקריאה שלי של הביקורת על פיליפס 8404, להבנתי, הבוחן התרשם ממנה דווקא לטובה...
 
נכון, התרשם לטובה אבל ביחס לביקורות המצויינות שהיא מקבלת בפורום כולל אין ספור המלצות לקניה( כמובן בטווח מחירים הזה), ציפיתי לביקורת יותר טובה בעיקר בנושא הצפיה בממיר רגיל.
 
הצפיה בשידורי SD בדגם הזה היא בסדר גמור ואף טובה.
האם, בביקורך בחנויות, לא השוות איכות שידורי SD על פלזמה 50" מול דגמים אחרים?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור